idd ze zijn ook nog niet van me af bij mc wat een afschuivers zijn het terwijl het wel om de gezondheid en veiligheid van onze kinderen gaat
Wat een idiote reactie. Vooral het vetgedrukte gedeelte, de sticker KON toch helemaal niet verwijderd worden?
Ook het 'feit' dat er nog niet eerder klachten over zijn geweest wil niet zeggen dat het product deugdelijk is.
Als ik zelf flink aan die sticker peuter dan krijg ik er volgens mij echt wel stukjes af...zou gewoon niet mogen! Mijn zoontje zit er niet aan gelukkig. Wat een belachelijke reacties van een bedrijf als maxi-cosi. Van zon bedrijf verwacht je toch wel dat ze meewerken
Kan het niet laten om hier toch ook even te reageren... Een tijdje geleden had ik bij MC een klacht ingediend vanwege het autozitje waarvan de kleur af gaf (niks gevaarlijks dus, maar wel errug vervelend!). Dit was hun reactie: Bedankt voor uw mail. Uw bericht verbaast ons omdat al onze stoffen op kleurechtheid worden getest. Bij sommige mensen, ook kinderen, is transpiratie of kwijl wel wat agressiever. Als echter door kwijlen of transpiratie, wat een behoorlijk hoge zuurgraad kan hebben, iets bovenmatig afgeeft dan is een paar keer wassen en naspoelen met azijn meestal afdoende om het probleem te verhelpen. Ook ik kreeg bij de eerste zin al de kriebels. Alsof ik het uit m'n duim zuig of zo. En dan eerst zeggen dat het kleurecht zou zijn en dan vervolgens m'n kind 'beschuldigen' van agressief kwijl. Lekker hoor, die lui van MC... Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt, jojo!
hoi TS, ik heb een autostoel van de hema, die heeft net zo`n sticker, maar mijn zoontje komt er niet aan. ik denk dat het geen kwaad kan, maar ik zou het wel proberen te voorkomen. weet alleen niet hoe, misschien een spuugdoekje met een paar steekjes eroverheen naaien? en dan weer eraf halen als ze wat ouder is?
Heb niet alle reacties gelezen maar wel de mail die je van mc heb gekregen, ik zou zeker stappen gaan ondernemen richting kassa of radar ofzo, wat een debiele reactie van mc...
Had jij misschien die met de jeans stof en die ruitjes aan de binnenkant? De Dutch sky heette die. Want die gaf wel degelijk af, heb ik meerdere klachten van gehad en bij elke keer dat ik belde zei ze Goh, dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Waarop ik elke keer zei dat ze dan maar een korte termijn geheugen hadden omdat ik al meerdere keren had gebeld voor een gelijk soortige klacht bij die stof.
Nee, ik had de rode. En na ik weet niet hoe vaak wassen, gaf ie nog steeds af. Die hele reactie van hun dat het niet kan, of dat ze dat nog nooit hebben meegemaakt... Ze geven je gewoon echt het idee dat je het verzint en met een oplossing komen ho maar. Had ik toch echt niet verwacht van MC.
Ik wel! Maar ja werk natuurlijk in een babywinkel en ik handel vaak de klachten af en geloof me met Maxi cosi is het vaak een heel gevecht om iets voor elkaar te krijgen.
heb nog geen mail ontvangen dus stuur ze zo even weer een mail dus er zijn nog meerdere klachten en ze doen daar niets mee vreselijk
ik ben dan wel geen fan van deze winkel, maar wie weet heb je hier iets aan zodat jullie kindjes niet meer aan de sticker kunnen komen of voorkomen dat jullie kindjes nog in aanraking komen met die afgevende kleur: Trekpleister Trekpleister magazine pagina Vind het wel een dermate serieuze klacht dat ik vind dat MC daar echt iets mee moet doen. Als ik de reacties lees die jullie terug hebben gekregen van hen op jullie klacht dan vind ik die maar vreemd; zeker van een bedrijf als MC. Succes!
ik heb van de gardo waar ik de maxi cosi weg heb een stoelhoes gekregen toen ik de losgelaten sticker heb laten zien zodat ze er niet meer af kan halen maar vind het gewoon slecht van mc dat ze van die rare reacties geven heb er al weer een mail heen gestuurd maar krijg van ze geen reactie terug ben er spuugzat van