Wel netjes van gardo! Nou ja, wie weet hebben anderen nog iets aan de link om verdere probleempjes te voorkomen of gewoon voor de leuk.
ook een beetje raar dat je een zomerhoes zou "moeten" gebruiken om t loslaten/ peuteren/ sabbelen van de sticker tegen te gaan. Ik heb m zelf ook en t is ideaal qua wassen enz, maar t lost het probleem niet op vind ik
nee idd het lost het probleem niet op maar mc wil het ook niet oplossen ze denken er maar makkelijk mee weg te komen
MC is overigens niet degene bij wie je verhaal moet halen... De verkoper is verantwoordelijk voor de deugdelijkheid van het verkochte product en die moet vervolgens mij MC aankloppen... Maar dan nog... dan hadden ze dát moeten zeggen... Dit is echt bullshit!
wij zijn ook bij de verkoper geweest en die heeft met mc gebelt toen wij daar waren maar toen deed mc ook zo vreemd
dit is belachelijk! Ze hadden aan mij een goeie gehad hahah. Ze maken je gewoon uit voor leugenaar! ik zou inderdaad zo'n programma erbij halen (radar, kat in de zak, kassa) misschien hebben ze daar al meer klachten. Je kan ze zowieso opgeven voor de koude douche bij radar voor de slechte service!
Wat een belachelijke reactie. Eerst zeggen dat die sticker nooit los kan laten...nou, die foto bewijst het tegendeel en dan nog beweren dat het helemaal niet mogelijk is dat je kindje daar niet bij kan. Wat ik niet snap van Maxicosi is dat gewoon een nieuwe hoes toesturen, ze in verhouding gewoon bar weinig kost en je op die manier gewoon een tevreden klant hebt. Ik heb wel eens wat met mijn Kiddy stoeltje gehad, nou, ik kreeg gelijk een heel nieuw onderdeel. Helemaal geen onderzoek, vragen of beschuldigingen bij wie de fout lag dat het kapot was gegaan. Prima geregeld.
Pff wat een gedoe allemaal zeg.. ze maken je dus gewoon uit voor leugenaar hoe durven ze , terwijl je t bewijs op tafel hebt gelegd. Ik zou blijven mailen , desnoods bellen om te vragen waarom je emails niet beantwoord worden. Slechte zaak dit.
ja heb ik ook al gedaan maar krijg niks terug van ze vind het al vreemd en dat voor hun goede naam maar goede services ho maar