Ik heb al een jaar een buggydrager op mijn fiets maar durf hem niet zo goed te gebruiken. Net weer de buggy erop gedaan, maar ik vind het niet erg stevig en ben bang dat de buggy eraf valt. Toch wil ik graag van de week de stad in met mijn zoon op de fiets. Hoe zijn jullie ervaringen met een buggydrager?
Wij hebben hem gister op mijn fiets geknoopt. Ik vind het ook nogal een gevaarte (als buggy erop zit), maar het schijnt te kunnen. Helemaal met dit warme weer lijkt het me handig, want anders moet ik haar tillen als ik in de stad ben of in de baby bjorn en daar is t echt te heet voor. Wat me vooral lastig lijkt: Wat doe ik met m'n dochter als ik hem erop en eraf haal. Ze is 9 maanden, dus zelf (los) staan dat lukt nog niet!
Ik heb afgelopen week voor het eerst de buggy mee gehad op de fiets. De eerste meters waren wat onwennig, maar daarna heb je er helemaal geen erg meer in! Bij het winkelcentrum een goeie plek voor de fiets gezocht, naast een muurtje. Ging eigenlijk hartstikke goed!
Ik ben van de week ook op pad geweest en het valt idd heel erg mee. Eerst een rondje door het dorp met vriend erbij. De volgende dag met een buurvrouw. Ideaal gewoon.