Achter op de fiets..

Discussie in 'Verzorging' gestart door faith82, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hai,

Wanneer ging jullie kindje achter op de fiets? Ons mannetje is zo beweeglijk voor op de fiets.. Af en toe hou ik m bijna niet meer.. Heb een goeie moederfiets hoor..

Liefs Faith

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik dacht dat ons voor-zitje tot max 15 kilo ging. Maar van sommigen hoor ik dat ze nooit een voor-zitje hebben gehad. Gewoon gelijk met een jaar de kleine achterop.
    Dus als je dat veiliger lijkt, moet dat bij jou ook kunnen.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ze kunnen gelijk achterop....de bobikezitjes zijn voor achter ook vanaf 9 kilo......dus als het voor niet meer gaat lekker achterop doen....
    wel wat minder gezellig maar wel veiliger

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik was zwangervan dice toen ik ong 5 maand zwanger was ging youame achterop ik hoefde haar dan ook niet meer zo heel hoog op te tillen maar nu heb ik haar weer ff voorop vindt dat toch gezelliger maar youame vondt het ook leuk achterop ging ze met haar handjes mijn rug kriebelen onder mijn jas haha

5. Belle84

Belle84 Lid

9 jul 2007
    92
    0
    0
    Hoi,

Ik heb over dit onderwerp ook nog een vraagje aan jullie. Als onze kleine spruit negen maanden is wil ik hem graag gaan vervoeren op de fiets. Eigenlijk wil ik hem het liefste achterop hebben. Nu kwam ik in de winkel om een bobike stoeltje te halen en daar werd me verteld dat hij vanaf 9 maanden nog absoluut niet achterop mag, dat mag pas vanaf 15 kilo. Op de site van bobike staat dat de bobike maxi gewoon vanaf 9 kilo mag. Onze kleine vent zit nu al bijna op 10 kilo, dus ik dacht dat het makkelijk zou moeten kunnen als hij 9 maanden is. Wat vinden jullie?

Groetjes!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gewoon achterop doen hoor. als ik moet wachten tot 15 kilo :( noa is 20 maanden en weegt nog net geen 10 kilo.

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    het volgende staat op de site van Bobike zelf en dan bij de bobike maxi+
    ik weet hiervan dat daar de rugleuning hoger is dus veiliger

Bobike maxi+
    van 9 maanden tot 6 jaar