Ha meiden, de titel zegt het al. Heb een tweedehands kinderwagen gekocht en wil de bekleding wassen. Nu heb ik de reiswieg van de joolz kinderwagen netjes losgeritst, maar dan blijft ie vast zitten aan 2 zwarte beugels. Die zowel ik als mijn man voor geen enkele manier los krijgen. We hebben de beugels al in elke hoek (want je kan zo omhoog halen) geprobeerd los te krijgen.. Maar zonder succes. Doe ik iets verkeerd? Of herkennen jullie het probleem?? Je kan de reiswieg toch wassen!? Je kan hem namelijk wel helemaal losritsen. Graag jullie reacties, alvast bedankt.
Heb al flink gezocht op Google, maar kan alleen forum vinden hoe de ervaringen zijn van het wassen en hoe heet enzo. Maar kom nergens het probleem tegen wat ik heb, dat ik die hoes van de reiswieg niet van die stomme beugels verwijderd krijg
Nee sorry, ik heb geen idee. Ik heb mijne ook 2e hands maar de wagenbak zag er vlekkeloos uit dus ik laat het zo. Kan dat deel wel los.?
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/384391-wassen-bekleding-joolz-day.html Dit is t topic wat ukkie bedoelt denk ik. Ik ben er ook mee aan het hannesen geweest, maar het is me uiteindelijk dus niet gelukt om alles los te krijgen. En aangezien ik bang was voor kleurverschil, heb ik niks in de wasmachine gedaan. Maar alles met de hand en n borsteltje gedaan.
Met man en macht geprobeerd, ook mijn man heeft dit geprobeerd met heel veel kracht........maar helaas zonder resultaat.
Ja dat topic heb ik ook gevonden, maar dit topic gaat over de ervaringen of er geen kleurverschil optreed en niet het probleem waar ik tegenaan loop. Dat ik hem gewoon weg niet los krijg van die reiswieg..... anders ga ik gewoon naar de babydump ofzo en vraag ik wel of ze het voor willen doen.