Wij hebben maar 1 slaapkamer. dus het wordt een gezinsslaapkamer. Nu hadden we vanmorgen kort een gesprek over de lichten. Als ik het grote licht aanzet om te voeden is vriendlief ook gelijk wakker. Hoe hebben jullie dat gedaan? Tips/ideeën zijn welkom.
Ik ben erg blij met mijn phillips wake-up light. Daar kan je de felheid van dimmen zodat je een aangenaam licht hebt.
Ik had ene nachtlampje, je hebt bij Ikea van die kinderlampjes die je los kunt gebruiken en heel zacht licht hebben. Die gebruik ik nu als ik snachts naar zijn kamertje moet (niet meer voor een voeding)
Ik heb in ieder geval het druk-lampje van nijntje en ik wil nog een zacht lampje voor op het nachtkastje.. Ik wil zelf ook nog verder kunnen slapen dus niet teveel licht.. En s nachts is elk licht idd al teveel
Wij hebben een Philips living colour lamp, echt ideaal. In de avond en nacht zet ik de rode kleur aan, is heerlijk zacht tijdens het voeden, in de morgen zet ik de zon (geel) aan. Echt heel fijn zacht licht!
wij hadden zo'n colour lamp staan, zit een afstandbediening bij. kon ik uit mijn bed de lamp op een laag nivo aanzetten eventueel nog de kleur aanpassen en manlief merkte vaak nauwelijks dat ik aan het voeden was. ik vond het fijn dat ik met de wieg naast het bed niet uit bed hoefde, zelfs niet voor licht en het licht werd via het plafond door de hele kamer verspreid zodat het ook niet uitmaakte hoe ik precies zat/lag. In elk geval zou ik voor dimbaar licht gaan, erg goed bevallen hier.
Met groot licht is je baby ook klaarwakker denk ik. Heb je niet gewoon een lampje op je nachtkastje? Die doe ik aan.
Wij hebben een lamp aan het plafond waar fel licht vanaf komt. Doen we 's nachts dus nooit aan. Verder hebben wij op onze nachtkastjes allebei een 3-standentouchlamp staan.
Ik weet al een beetje waar ik nu kan gaan kijken. Weet in ieder geval dat het een dimbaar licht wordt. Bedankt ladies!