fynn is straks 2,5 wat is wijsheid. ik heb een chicco polly stoel die kan gelijk vanaf het begin omdat deze een lig stand heeft. zelf had ik zo iets de chicco eruit en 2 triptraps kopen met een newborn set. ik wel even 350 maar dan heb ik 2 stoelen. maar vriend vind ze lelijk omdat ze niet passen qua kleur in ons interieur. nu vroeg fynn of fynn op een stoel verhoger kon. ik weet eigenlijk niet of dat wijs is. wat denken jullie?
Ik weet niet wat voor interieur je hebt dat er geen een kleur triptrap bij past?? Vrienden van ons gebruiken een stoelverhoger, is heel fijn voor je stoelen als ze er regelmatig met schoenen aan opklimmen.. Wij hebben het aangezien en hier komt dus straks een triptrap.. Ohja die newbornset heb ik gezien, vind het zomaar een klein dingetje, mijn dochter kan er nog maar net in.. Nou is ze wel heel lang maar toch..
jayden is 2 als ons kruimeltje komt en wij gaan wel voor een verhoger, hij zit nu soms ook aan tafel te eten en hij blijft keurig zitten. en tja stoelen die beschadigd raken ben zomaar bang dat ik over een jaar of evengoed wel toe ben aan nieuwe meubels :S
wij doen geen van allen mijn dochter is 22 maand als nr. 2 komt. Tegen de tijd dat nr. 2 in de kinderstoel kan zitten zijn we weer een half jaar verder.....we zetten haar tegen die tijd gewoon op de stoel, desnoods met wat kussens eronder. Ze zit nu ook al regelmatig los op de eetkamerstoel en weet ook heel goed hoe ze eraf moet klimmen zonder te vallen.
Ik ga wel voor een 2e tripp trapp. Dan hebben ze lekker allebei hun eigen stoel! En niet bij je interieur passen: die zwarte gaan toch wel? Nee die chicco is sexy haha!
wij zijn voor een verhoger gegaan, daarmee kun je ze overigens ook nog vast zetten, mocht dat nodig zijn. Die is overigens maar 1 of 2 maanden gebruikt - en nu zit onze dame al weer een maand gewoon op de stoel. In huis draagt onze dochter sowieso geen schoenen.
We hebben de meiden al een hele tijd op matraskussens op de gewone stoel. Ik denk vanaf dat ze net 3 waren ongeveer, maar denk dat ze het eerder ook wel al konden. Vind ik een stuk fijner dan meerdere kinderstoelen aan tafel.
ik zou die Chicco gebruiken voor je jongste en je oudste lekker op een verhoger. vinden ze op die leeftijd vaak ook heel leuk
Hier hebben we 3 tripp trapp stoelen aan tafel gehad. Inmiddels heb ik er 2 verkocht en stata er nog maar 1 voor onze jongste. Ik zeg niet dat ze op een gewone stoel niet kunnen zitten, met een kussen of een verhoger gaat dat altijd maar hier zitten ze niet stil op een gewone stoel (en het zijn echt geen bewegelijke kindjes) terwijl dat op de tripp trapp wel zo was. Ik ga nu toch nog maar een stoel in de kleur van de meubels erbij kopen. Er zijn zoveel kleuren, er zal er vast 1 bij jullie meubels passen. Heb je al op mp gekeken? Dara zijn ze vaak een stuk goedkoper.
Angela was 2jaar en 3 maanden toen evelien geboren werd, en zij zit gewoon op een eetstoel, in het begin met een kussentje erop. maar dat is ondertussen niet meer nodig, ze blijft gewoon zelf goed zitten en kan overal goed bij, ze is dan ook heel lang voor haar leeftijd. Wij hadden zelf een chicco kinderstoel, maar mevrouw had hem gesloopt...dus het was ook een beetje haar eigen schuld dat ze op een gewone stoel moest. Voor Evelien hebben we een Peg Perego kinderstoel(merk uit Italie) en bevalt ook erg goed.