Hoi meiden, Ik moet binnenkort weer luires inslaan, maar vind pampers zo duur! De luiers van de kruidvat vallen te klein hier.. ik zoek een merk die qua maat gelijk is aan pampers en betaalbaar is... Graag jullie tips en ervaringen
Mijn dochter kon alleen tegen Pampers, maar sinds een week AH luiers, primaaa. En valt hetzelfde vind ik
Ik heb Jumbo, zijn een tikkie groter dan kruidvat en hebben een hoge achterkant. Ik vind het altijd fijne luiers. Iets goedkoper dan kruidvat meen ik.
Etos schijnt erg op pampers te lijken. Ik heb zelf nu ook graag de Bumblies. Stuk goedkoper en minder 'slap' als de pampers, die hangen bii mn zoon soms echt onder zn kontje als er plas in zit
Mijn oudste kon niet goed tegen pampers. Een dagje op het kdv ging wel, maar meer dan kreeg hij uitslag. Hij paste net zo goed in die van de LIDL en die van de C1000. Ik geloof alleen dat de Lidl pas vanaf maat 3 verkrijgbaar is.. Bumblies vielen hier iets te breed en leverde ook uitslag op. Aldi en huggies vallen ook breder..
Wij zijn heel tevreden over de luiers van de DA en die zijn nu 1+1 gratis, die actie komt ongeveer 2x per jaar langs en dan slaan we groot in.
Wij vonden Etos echt heel lang heel fijn, totdat dochter in maatje 4+ kwam. Ze ging lopen langs de tafel etc. en daardoor lekte het wel erg vaak door..en helaas niet alleen de plas.. Nu toch Pampers en we hebben in Duitsland echt hele fijne luiers gekocht! Bij de DM (is een soort drogist)... stukken goedkoper dan pampers en even soepel en zacht en dun en geen last meer van doorlekken! Goede tip voor iedereen die daarheen op vakantie gaat.