hallo ons zoontje wil alleen staan en pasjes zetten. als we hem op schoot nemen dan drukt hij zich omhoog tot staan met steun uiteraard, en als we hem ondersteunend op de grond laten staan gaat hij meteen lopen. het loopreflex is allang verdwenen dus dit is omdat hij het leuk vind. hij gaat ook hard lachen als ie pasjes zet. is dit niet vroeg? groetjes wendy.
Lijkt mij wel vroeg idd. Maar wat je eraan kan doen, ik weet het ook niet echt. Hopelijk zijn er anderen de beter weten.
hoii k herken het bij youame was het 2 maand weg en toen ineens wou k der op der buik leggen en zet ze automatisch stapjes ook als k der op til doet ze het ook maar het is niet goed voor de heupjes daarom hou k der beentjes vast als k der op der buik wil leggen heel af en toe paar sec maar verder ook niet
Dit wil Esmee ook steeds, maar volgens het cb moet je dit niet doen! Kunnen de beentjes nog niet hebben.
yesse heeft het rond die leeftijd ook gedaan, kon hem zo staand aan de salontafel zetten.maar nu doet ie het niet meer......dus het gaat wel weer over waarschijnlijk
kailynn is nu ook bijna 4 maanden en gaat ook steeds staan op schoot, dit kan je toch bijna niet voorkomen.
Dat deed mijn eerste dochter ook en zal de volgende ook wel gaan doen! Dat is iets wat er gewoon bij hoort, heb haar alleen nooit pasjes laten zetten, daar zou ik ook wel voorzichtig mee zijn, want daar zijn de beentjes nog helemaal niet aan toe!
Ze zeggen dat als je ze dit zo vroeg laat doen, dat ze er kromme beentjes van kunnen krijgen, niet doen dus!
oh indy gaat ook heel vaak een soort van staan bij mij op schoot...wist niet echt dat het slecht was voor de heupjes...