Wij zijn voor de Romer gegaan, ook al was deze duurder. Veiligheid voorop En hij bevalt supergoed! (sinds 6 dagen )
wij hebben ook de romer deze kwam beter uit de testen met bepaalde dingen zei de verkoopster en vond het hoofjde net iets dieper er in zitten wat mij wel veiliger leek..als je de gordels strak genoeg doet kan hij met zn hoofdje er echt niet uit komen hier teminste niet
Wij hebben de Tobi en die bevalt erg goed. Ik vond deze net iets gebruiksvriendelijker met bevestigen in de auto en vastmaken van de kleine. Daarnaast vond ik dat hij wat beter zicht had als hij er in zat. Overigens komen de Römer en de Tobi volgens mij nagenoeg hetzelfde uit de ANWB test, allebei hele veilige stoeltjes.
Wij hebben de MC pearl op een easy base in de ene auto. (dit is de Tobi met iso-fix onderstel) Hier krijgt ze haar armen uit de gordels als je de gordels niet goed aantrekt. Je moet ze iedere keer vast trekken want met het openen gaan de gordels los en het aantrekken gaat heel gemakkelijk. Ze zitten nu wel altijd in een passende stoel. De gordels zitten niet veel te strak. In mijn auto zit ze in een Römer. Dit vindt ik ook een prettige stoel. De stoel is wat groter en hij gaat wat minder makkelijk uit de auto. Ze krijgt haar armen bij deze stoel niet uit de gordels. Het verstellen van de gordels hoeft niet iedere keer maar gaat wel heel gemakkelijk. Je moet kijken waar je kindje goed in zit en wat jou een goed gevoel geeft. Ze bevallen allebei goed.
Wij hebben gisteren de Römer king gekocht. Ons zoontje zat hier beter in dan in de MC. Hij lijkt er wat meer ruimte in te hebben. Verkoopster vertelde ook al over armpjes onder riempjes doorhalen bij de mc!
Dan ben ik vast een beetje kippig geworden van al die autostoeltjes + prijzen Anyway; de Romer bevalt ons prima! Heeft hele fijne riempjes (lekker zacht en ook stevig) en mijn manneke zit er zo goed in!
wij hebben de tobi. dat is ook meteen onze grootste miskoop tot nu toe. onze dochter zit er voor geen meter in, kan niet lekker naar achter hangen. kan er niet in slapen. wurmt zich uit de stoel. die romer ken ik niet dus kan ik niet over oordelen, wij hebben de tobi ingeruild voor een goedkopere maxicosi en is veel beter.
Gewoon met je kind naar de winkel en daar in de stoeltjes zetten. Dan pas kun je het zien. Voor ons kind was de Romer 100x beter als de maxi cosi. (precies op de groeilijn in lengte en gewicht).