Mijn dochtertje moet volgende week voor de tweede dktp prik. Nu ben ik gisteren bij de huisarts geweest omdat ze al een tijdje steeds verkouden is. Ik heb een kuurtje voor haar meegekregen en moet volgende week terugkomen. Is het nu wel slim om die tweede prik te halen of kan ik beter even wachten?
onze dochter is ook nog een beetje verkouden en heeft dinsdag haar tweede prikjes gehad, was geen probleem. Moest wel goed in de gaten houden of ze hoge koorst kreeg maar dat was niet het geval.. Ze heeft wel ontzettend veel geslapen!!
Bedoel je met een kuurtje anti biotica? Want dan wordt het volgens mij altijd uitgesteld. Opzich hoeft het bij verkoudheid en zelfs verhoging het niet uitgesteld te worden volgens de cb-arts 2 weken geleden. Ik heb het wel uitgesteld omdat mijn zoontje niet lekker was en steeds rond 38.4 zat. Hij krijgt ze nu maandag maar is nu niet meer verkouden.
Klopt, een antibioticakuurtje.. Ze heeft op zich geen koorts maar is wel wat halfjes.. ik bel wel even om met ze te overleggen. Bedankt voor jullie reacties!
zou het niet doen als ze kuurtje heeft, zelf doe ik zowiezo ook niet met koorts hoor omdat ze vaak wel koorts kunnen krijgen van de enting zelf en dat erbij is dan wel hefitg voor die kleintjes. we hebben zelf die van rodn een jaar met mazelen erin lang uitgesteld want ze zeiden als ie hoest mag hetn iet met neus verkoudheid wel maar hij mag geen koorts hebben of hoesten. ze worden hier genet door een kinderarts dus ga dr maar vanuit dat ze er verstand van hebben hihihi ik zou het uds niet doen
Met een antibiotica kuur geven ze geen inenting. Wel kun je de gewone controle door laten gaan en de inenting tijdens een inloopspreekuur doen of een aparte afspraak maken (afhankelijk van de werkwijze van jullie cb)