Mijn dochtertje van 10 weken is iedere dinsdag erg huilerig, slaapt bijna niet overdag en wil steeds op schoot. Nou is het zo dat haar broertjes iedere dinsdag bij oma en opa zijn, zou ze hun missen? Ik heb al geprobeerd de radio of tv aan te zetten zodat er wat meer achtergrondgeluid is maar niets schijnt te helpen. Voor iemand herkenbaar?
mijn zoontje was ook altijd onrustig als alicia weg was en dat is nu nog zo. vandaag was hij erg huilerig en toen mijn dochter thuis kwam van de peuterspeelzaal was het gemiep over.
als ik het zo lees, denk ik zelf dat ze ook de geluiden, het praten etc etc mist.. ik merk aan mijn mannetje ook een verschil of ik alleen ben of met iemand.. hij vindt het heerlijk om gewoon te luisteren en is dan ook veel rustiger.. ik weet natuurlijk niet of het daar aan ligt.. maar denk niet dat ze nu al de personen mist, maar wel de geluiden en rituelen etc ik weet het ook niet he, maar dat is wat ik erbij denk
Misschien een tip om wat geluiden en gebabbel van de broertjes op te nemen en die te laten afspelen op dinsdag?