Welke kleren aan in kinderwagen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door nienkuh, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienkuh

nienkuh Actief lid

17 jun 2010
    106
    0
    0
    Barneveld
    Vandaag wil ik voor het eerst naar buiten met mijn kleintje van 2 1/2 week. Maar het schiet me te binnen dat mijn kraamhulp niet verteld heeft wat ik haar aan moet doen?

Gewoon kleertjes met een mutsje op en lekker onder de deken, of moet ze ook nog een vestje daaroverheen?

groetjes Nienke

2. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ik doe mijn zoontje een vestje er bij aan. En dan lekker onder een dekentje.
    Als het zometeen echt koud word, gaat er een kruik mee in de wagen.

3. nienkuh

nienkuh Actief lid

17 jun 2010
    106
    0
    0
    Barneveld
    Dank je voor je reactie.

Zal haar lekker een vestje er bij aan doen. :)

4. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Mijn kraamhulp vertelde mij dat je uit moet gaan van je eigen kleding + 1 laagje extra + lakentje/dekentje.
    Ik gaf Lucas idd als het heel koud was vorige winter, ook een kruik mee!

5. Tink

Tink Niet meer actief

Dat zei mijn kraamhulp ook. Kruik is als ze nog heel klein zijn ook wel een goed idee.

6. fafje

fafje Niet meer actief

nu is het wel erg koud! met die wind en alles..

zou lekker lange mouw romper+ truitje+vestje/jasje+mutsje+deken+laken...voorverwarmen met kruikje is ook fijn!...desnoods mee...
    maarja bijv mijn wagen (bugaboo) is heel beschut en ik deed de deken tot onder zn kinnetje...dan is een gewoon vestje of dun vestje voldoende...hij is dan helemaal strak en warm in gepakt!

7. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    IDD, 1 laagje extra en als het nog kouder word misschien een kruik erbij. Let dan wel goed op dat ze het niet te warm krijgt!

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik zou indd ook zeggen gewoon de kleertjes die ze binnen aanheeft en een jasje/vestje en een dekentje.

Mijn mannetje heeft een kasje van velours ( schrijf je dat zo ;)) en een lakentje met een fleece dekentje dubbel en daarover heen het dekje voor de koude wind. Straks als het nog wat kouder wordt gaat het dekbedje in de kinderwagen.

Liefs

Deel Deze Pagina