Hoi allemaal, wat gaat er allemaal in / aan / op / tussen de box? Waar ligt de kleine zoal op, bijvoorbeeld? Wij hebben namelijk van mijn schoonmoeder oon superleuk "quilt" gekregen maar dat lijkt ons een beetje dun om daar zo een baby op te leggen straks. Tips, anyone?
De kleine ligt op een speciaal boxkleed zijn nu 15% korting bij babydump. Ook heb je muziekmobiles van bijv Nijntje of woezel en pip voor aan de box, en leuke boxspiralen Kortom, er zijn heel veel leuke dingen speciaal voor de box te koop
En hoe dik is zo'n boxkleed dan ongeveer? Zoiets als een dekbed zomerversie? Of dekbed winterversie? Of nog dikker?
ze zijn vrij dik, maar daar heb je ook weer verschillen in .Kijk hier maar eens: Boxkleden | Boxen | Baby-Dump
Je hebt ook hangmatjes voor in de box Babyhangmatjes | Boxen | Baby-Dump en boxopbergzakken die je aan de box vastmaakt om daar alle rommel in te doen
Hihi, werk jij bij baydump ofzo? Dank voor je tips, ik kan alleen niet zo goed erachter komen hoe dik die boxkleden zijn in vergelijking met ons quilt. Zo te zien verschilt het niet zo heel veel... Ik zal eens gaan voelen binnenkort bij een babywinkel ofzo .
Hoi zo'n quilt is ideaal. Ik zou er een simpele dikke boxkleed bijkopen en daar de quilt opleggen. Ik heb zelf ook een simpele dikke kleed gekocht. Nu nog wat mooie stofjes op de markt zoeken om zelf een kleed te maken voor het erop te leggen.
als je dat doet dan zou ik er wel een stukje stof omheen doen want de kids hier vonden het erg leuk om het schuimrubber los te peuteren dus wij hebben het schuimrubber toen op de plank gelegt een stukje stof gehaalt op de markt en die over het schuimrubber heen gedaan en dan vast geniet aan de onderkant van de plank toen konden ze het neit meer los peuteren
Wij hebben gewoon 2 vrij dikke boxkleden op elkaar gelegd. 1tje vond ik erg dun. En je hebt er toch wel 2 nodig i.v.m. wassen. Verder hebben wij een muziekmobiel hangen. Verder niet teveel tegelijk in de box want dat is te veel prikkels voor hem. Af en toe ruil ik weer wat om met wat anders
Ik heb onder mijn boxkleed een oud dekbed gelegd, wel zo dat je dat dekbed niet ziet natuurlijk (zonde van mijn mooie Koeka boxkleed )
wij hebben een plastic kleed eronder. en dan een dikke erop van stof. en dan als de kleine groter is dan kan die stoffen eruit en alleen de plastic zodat er raak geknoiet mag worden hihi. en op de stoffen kunnen ze ook niet lang staan want glijd weg en de plastic niet.
ook hier 2 boskleden, vond 1 toch echt te dun! lag in de winkel en voelde de houtte plank er gewoon doorheen moet niet lekker liggen voor de baby lijkt me dus hier heel luxe 2 kleedjes hier geen muziek ding erboven (heb de box zelfs nog niet eens staan)