Hoi Allemaal, Wij hebben gisteren schattige schoentjes gekocht maatje 18. Nu is mijn vraag wanneer kunnen baby's dat ongeveer aan? Ik heb zelf geen idee gok met maandje of 3 á 4? hopelijk weten jullie het. Gr vruchtje
Ah dat is nou balen dat we dan zolang moeten wachten...... of die van ons heeft enorme voeten hi hi. Ben in April uitgerekend leek me leuk als die schoentjes met 3 maandjes aan kunnen. Misschien toch maar ruilen voor maatje 16. gr vruchtje
hahah dan moet de baby inderdaad enorme voeten hebben. Dean heeft ook geen kleine voetjes. dus 18 is echt niet voor maand 3
Als ze die hebben, zou ik dat wel doen ja ! Des te meer kans dat de kleine ze wat eerder aan kan ! Overigens april uitgerekend, 3-4 mnd later is juli/augustus, dan lijken mij sokjes of blote voetjes wel wat lekkerder/luchtiger voor een babytje eigenlijk ipv schoentjes !
Maat 18 ligt idd meestal rond de leeftijd van een jaar, sommige al op 9 maanden anderen pas op 15 maanden. Schoentjes voor een baby zijn slecht. Een kind dat nog niet zelfstandig kan lopen heeft nood aan een zacht slofje of enkel sokjes, geen schoenen dat belemmert de goede ontwikkeling van het voetje.
Ik dacht dat Eva kleine voetjes had... Maar ze heeft maat 21! (maat 20 zou ook nog net kunnen denk ik).Geen idee dat dat dus eigenlijk best groot is
esmee loopt ook niet zelfstandig maar heeft wel schoenen aan met een flexibele zool ,als ze goed kan lopen en los krijgt ze met een harde zool , eerst maar is proberen los te lopen
Heeej J. Sasha heeft nu maatje 19 (als ik van die sokslofjes zou kopen) Maatje 18 toen ze 6 maanden was ofzo? Ze leeft nogal op grote voet, net zoals dr moeder whaha (maatje 42.5)
Hier zou ze nu passen! Ik zou ze ruilen voor een maatje kleiner of het moeten echt winterschoentjes zijn dan is het goed.
Dei begint nu uit maatje 17 te groeien. Als ze dikkere sokjes aan heeft dan kan ze maatje 17 al niet meer aan.
even of topic maar als ze voor het eerst lopen is het de eerst maanden verstandig juist een zachte flecibele zool Silver is nu net uit mt 16. en die is bijna een half jaar dus is erg verschilend kwa kindje. ik zou ze bewaren.