Kleertjes, dekentjes etc was ik voor gebruik, maar moet ik ook de maxi cosi voetenzak wassen voor gebruik? Wat doen jullie?
Ik zou het niet doen, het zit niet tegen de huid aan en het is net als een jas zeg maar, die was ik ook niet.
Ja, ik was zoiets wel voordat ik het gebruik (nieuw gekocht), de zak is trouwens niet dunner geworden ofzo door het wassen! Misschien ben ik wat overdreven, maar heb ook de bekleding van de maxi cosi gewassen voor het eerste gebruik 😳
Bekleding gaat mij ook wat te ver, maar verder was ik ook alles.. De zak is niet dunner geworden ofzo. Heb hem op een fijn en kort wasprogramma gewassen. Nu issie lekker fris en zit ie in de mc te wachten op de beeb
kan de bekleding van de maxi cosy er wel af eigenlijk? Ik heb gekeken maar die knoppen om hem van de wandelwagen af te halen zitten er behoorlijk vast bovenop. We hebben er gister 1 gekocht. Nieuw. Een hoes er overheen vind ik erg zonde van de gave bekleding die we hebben gekozen
Ja de hoes kan er zeker af, iig van de pebbles (die hebben wij) Ik heb die bekleding en de zak al een paar keer gewassen na spugerij van zl, de stof en pasvorm blijven wel mooi.
Ja de bekleding kan je wassen, ik heb het weleens moeten doen na spugen en spuitluiers. En ook tussen de kinderen in is hij gewassen zodat hij voor de baby weer fris was. Op internet staan wel handleidingen, het is even zoeken maar niet echt moeilijk.