Wie heeft er 2 streepjes codes van de Huggies luiers over voor mij? Het is een beetje een brutale vraag, maar misschien is er iemand die er niks mee doet en niet voor de korting spaart bij de Bart Smit.. Groetjes Marijn
Jaaa leuke aktie he, heb mijn kast al vol luiers (niet allemaal huggies dus), dus om nu nog meer te kopen...Ik probeer het hier maar
ja ik kom er ook tekort aangezien ik nu heeeeel veel pakken van pampers op vooraad heb ik spaar voor een t-shirt met naam... moet er dus ook nog 2 hebben
ja ik kom er ook tekort aangezien ik nu heeeeel veel pakken van pampers op vooraad heb ik spaar voor een t-shirt met naam... moet er dus ook nog 2 hebben
Ja ik kom er dus ook nog 2 te kort.... had hier ook al een ad geplaatst een tijdje terug. En heb er toen ook 1 gehad. Maar nog niet vol helaas.... Maar Mandy je moet een kassabon hebben voor die Tshirt actie van Huggies van de AH. Dus je kan niet alleen die streepjes code's gebruiken
is dat zo? volgens mijn niet ik zal vanaaf ff boven kijken al die boeken/magazine's liggen langs t bed