he dames! vroeg me af of jullie me duidelijkheid kunnen geven... heb deze week een maxi cosi city gekocht.. maar heb er geen voetenzak bij.. die wil ik nu apart erbij kopen... maar ik zie alleenmaar : voetenzak voor de cabrio fix, voetenzak voor de pebble... enz enz.. zit hier nou zo'n verschil in dat ik deze niet kan kopen.. of is het universeel voor alle maxicosi's? ik snap er eventjes niet veel meer van alvast bedankt voor jullie reacties!!
Ik heb laatst op deze pagina een voetenzak gekocht, er staan voor zover ik kan zien ook zakken voor de CITI: http://www.babyvalue.nl/aanbiedingen/accessoires.html?limit=30 Ze waren afgeprijsd vanwege beschadigde verpakkingen ofzo, maar met de voetenzak was niets mis, ik ben er zeer tevreden mee.
Ik heb een cabriofix en een voetenzak bij de Prenatal gekocht. Bevalt supergoed en weet haast wel zeker dat hij ook in de MC citi past. Hij kost 19,99 Deze heb ik: Prenatal Kleine prijsjes Er op uit Autostoel accessoires Prenatal voetenzak autostoel groep 0+ Prenatal 81985
Ik had er twee van Koeka! Véél mooier! Wij hadden de grijze met teddy en een lichtblauwe zonder teddy.
Wij hebben deze ook. Goede voetenzak voor een leuk prijsje Voetenzak ligt standaard in de mc; ventje erin, dichtritsen en er vandoor met de hele handel Wij hebben hem trouwens in het turqouise ipv zwart.
Hier ook geen voetenzak voor de maxi cosi (zomerbaby), maar wel eentje voor de kinderwagen. En die wordt nu intensief gebruikt en is erg fijn.
mee eens, voor de kinderwagen (buggygedeelte) heb ik er ook een, en die is wel prettig ja! maar de cosi had ik alleen voor heeeeele kleine stukjes buiten op de wagen, en verder vnl van huis naar de auto, in de auto en dan van auto naar bestemming. dan vind ik een voetenzak overdreven. bij kou en klein stukje naar buiten moeten deed ik een lekkere gevoerde broek aan, en slofjes/schoentje. klaar!
Ik zou er geen kopen; vind hem veels te warm. En er zijn ook nog eens vele leukere andere wikkeldoeken, omslagdoeken etc die in de MC kunnen. Maar ieder zijn keuze hoor. Wij hebben een cabriofix en heb een voetenzak in de aanbieding gekocht, oude collectie. Maar nu toch pas 3x gebruikt ofzo. Mijn zoon gaat er snel in zweten, jakkie...
Die voetenzak van de Citi CX is geen voetenzak voor de maxi cosi autostoel maar voor een Buggy dus die is heel groot. De maxi cosi Citi autostoel heeft geen eigen voetenzak speciaal voor dat model.