Bugaboo cameleon en peugot 206

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Conny83, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conny83

Conny83 Lid

15 dec 2010
    46
    0
    0
    Graag jullie ervaringen met deze combi.

We willen voor mij een andere auto, de auto die ik nu rij is perfect voor de kinderwagen maar alweer wat ouder en te benzine slurpend met de kilometers die ik maak.

Tijd voor een pittigere auto, ik ben zelf op zoek naar een sportief 206je maar we hebben de bugaboo cameleon, past het onderstel daar in zijn geheel in de kofferbak?

hoor graag van jullie..

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik rij zelf in een sportief 206je :D en helaas past het onderstel er niet in zijn geheel in. Je moet de wielen eraf halen om het passend te krijgen.

3. Conny83

Conny83 Lid

15 dec 2010
    46
    0
    0
    aha jammer, kost dit veel tijd?

ben nl nu in de positie de kinderwagen in zijn geheel ( bak en al) zo in de auto te tillen ( renault kangoo).. maar ja vanwege mijn werk rij ik nu zoveel km's dat hij maandelijks duur uitvalt wegens de benzine prijzen... dus tja..

makkelijkheid tegen goedkoop rijden....

4. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    In een Peugot 206 gaat je dat niet lukken om de kinderwagen met bak en al zo in de auto te tillen. Bak eraf en wielen eraf. Ik vind het in ieder geval te veel gedoe (misschien ben ik wel lui ingesteld ;)), maar heb om die reden een Quinny Zapp erbij gekocht. In het begin kon daar dan de maxi cosi op en nu gaat hij dan in de Quinny Zapp zelf als ik met de auto weg ga. De Bugaboo gaat mijn auto dus niet meer in...

5. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    hoi!

nou sorry.. maar ik heb ook een 206je.. en bij mij past ie er toch echt perfect in ... MET wielen.... ik doe alleen de bak op het onderstel ( en dan hoedenplak evt eraf..) of op de achterbank, kan zelfs nog tussen de stoel en de achterbank ( zeg maar waar mensen op de achterbank normaal hun voeten laten )
    al vaak met mn nichtje op stap geweest MET kinderwagen.. en totaal nooit als onpraktisch ervaren...
    dus .. ik ben nu zwanger en ga geen nieuwe auto kopen maar wel een bugaboo!! ;)
    kan prima naar mijn idee!

6. Conny83

Conny83 Lid

15 dec 2010
    46
    0
    0
    Oke, ik denk dat ik het gewoon even moet testen.. bak eraf natuurlijk geen probleem. maar de wielen er ook nog af halen vindt ik een beetje irritant hi hi

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Wij hebben een andere auto, dus kan ik je mijn ervaring niet geven. Maar ik denk dat je je heel snel gaat irriteren aan het eraf halen van de wielen. Stel je voor; het regent en je moet eerst je kinderwagen opbouwen (onderstel uitklappen, wielen erop zetten, adapters met mc of reiswieg erop en dan nog je kindje) *inmiddels ben je zelf drijfnat*

Het enige dat je kan doen is het vooraf gewoon proberen.
    Succes met je beslissing!

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Kan me niet voorstellen dat het niet past!
    Ik heb een chevrolet matiz en die heeft echt een veel kleinere kofferbak dan de peugot 206 en bij mij past de bugaboo er gewoon in.
    Hoef de wielen er ook niet af te halen.

Als de bugaboo er niet in past, dan vraag ik me af welke wagen dan wel...aangezien de bugaboo als een van de kleinsten is in te klappen.

9. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze bugaboo paste zelfs in onze c1 (staat gelijk aan een peugeot 106 als ik het goed heb). Moesten we wel de grote wielen eraf klikken en het zitje/reiswieg op de achterbank, maar ach...het paste :). Nu met de tweede op komst hebben we een grotere auto gekocht waar alles in de achterbak past en er nog boodschappen naast kunnen.

Deel Deze Pagina