Hey, ik vroeg me af hoe jullie je baby laten slapen? Leggen jullie de kleine echt in het ledikant op de kamer, of lekker in de wandelwagen bij jou beneden?? Mijn dochtertje slaapt nu alleen in de nacht in haar ledikantje, en een groot deel van de avond. Maar overdag heb ik haar in de wandelwagen te slapen. Vroeg het me ineens zo af. Liefsss
Toen mijn zoontje klein was, had ik hem overdag in de kinderwagen in de woonkamer te slapen of in de box. en 's avonds en 's nachts sliep hij in zijn wieg op zijn slaapkamertje.
Toen mijn dochter nog klein was ook idd overdag bij ons in de reiswieg en 's nachts op haar eigen kamertje in de wieg. Op een gegeven moment ging ze gewoon niet meer slapen beneden, nu slaapt ze overdag ook boven in haar ledikant.
Zowel Jasmijn als Madelief slapen ook overdag in hun eigen bedje. Als ik ben wezen wandelen, dan laat ik Madelief wel in de kinderwagen slapen beneden. Maar als ik gewoon thuis ben slaapt ze op haar eigen kamer.
Jasmine ligt overdag ook beneden bij mij in de reiswieg. s' avonds en 's nachts ligt zij op haar eigen kamertje in ledikantje.
overdag ligt ons mannetje in de box. savonds als wij naar bed gaan dan gaat hij mee naar boven zn eigen bedje in
Vanaf het begin in het ledikantje boven. Mijn zoontje heeft op 1 keer na (in slaap gedonderd voordat ik er erg in had) nooit in de box geslapen. Uiteraard wel in kinderwagen als ik met hem aan het wandelen was, maar thuis altijd in zijn bedje boven.
Nathan slaapt ook altijd in zijn bedje boven. Toen hij heel klein was liet ik hem nog wel eens in de box liggen beneden maar merkte snel dat de slaapjes dan een stuk korter werden. Verder natuurlijk wel in de kinderwagen na een wandeling.
Hier slaapt Milan wisselend in box/kinderwagen of in zijn eigen bedje. Als we zijn wezen wandelen laat ik hem nog weleens in de kinderwagen liggen. Soms valt hij ook ineens in slaap in de box en als zijn zus slaapt, is hij ook wel in de wandelwagen bij mij in de huiskamer. Al moet ik zeggen dat mijn vookeur toch uitgaat naar zijn eigen bedje. Slapen doe je namelijk in je bed.
In bed, lekker rustig voor haar. De eerste zes weken wilde ze 's avonds tussen zeven en elf absoluut niet in bed liggen dus toen lag ze beneden in de kinderwagen. Maar daarna altijd in bed.
Vera slaapt altijd boven in haar eigen bedje. Alleen als het erg warm is slaapt ze bij ons op bed (bij ons is het ietsjes koeler als bij haar op de kamer). Ook als we zijn wezen wandelen oid, dan gaat ze gewoon terug haar bed in (ze wordt ff wakker maar slaapt vrij snel weer verder)
Gewoon in haar bedje boven. Box is om te spelen en de wagen om te wandelen. Wel laat ik haar in de wagen slapen als ze onderweg in slaap is gevallen.
Thijs slaapt overdag in de wandelwagen/reiswieg. Ik kon in het begin niet steeds de trap op en af (zware bevalling). Dit is eigenlijk zo gebleven. Hij is dit gewend en ik vind het wel makkelijk. Voordeel vind ik ook, dat hij bij andere mensen ook makkelijk slaapt . Ik neem dan altijd de reiswieg mee! 's Avonds en 's nachts ligt hij in zijn eigen wieg boven.
Jitte slaapt overdag beneden in de wagen of in de box. Vanaf 19.30 ligt slaapt ze boven in bed. eigenlijk ben ik ook geen voorstander van slapen in de box of wagen, maar het is wel handiger. Ik moet nogal eens teruglopen om haar speentje weer te geven, soms wil ze toch nog een klein slokje drinken en dan zit er weer een boertje in de weg... Als ik dan steeds naar boven moet is Jelle alleen beneden en loop ik tig keer de trap op en af... Plus dat er eigenlijk nog niet echt een ritme inzit, behalve het slaapje rond 11.00... (een uurtje ongeveer) Ik ben nu wel bezig met haar te laten wennen dat ze boven moet slapen, maar het is nu weer zo warm en nu staat de airco op haar kamertje omdat dat de enige plek is vanwaar dat ding de hele bovenverdieping kan koelen... Zo is het altijd wat... Na onze vakantie wil ik wel goed gaan proberen of ze op haar eigen kamer in haar ledikant wil slapen, in elk geval overdag. Zolang ze nog nachtvoedingen heeft (en het nog past) slaapt ze bij ons op de kamer in de wieg.
Altijd in bed. Anders weigert meneer simpelweg om te slapen... Als ik boodschappen ga doen moet ik ook echt zorgen dat we op tijd thuis zijn voor zijn slaapje, anders is het huilen geblazen...
Marin is nou 11 weken, en slaapt sinds ong. 3 weekjes boven in dr eigen bedje. En soms beneden in de kinderwagen...
De eerste 2 maanden sliep ze overal, in de box, in de kinderwagen, bij ons op de bank...maar daarna ben ik haar consequent naar bed gaan brengen. Ze is nu 5,5 maand en slaapt nu ook echt als ze naar bed gaat, ze weet dat haar bed in om te slapen dus ben blij dat ik het zo heb gedaan. Het is wel zo dat ik echt wel weg kan, ze slaapt net zo goed nog in de kinderwagenbak of in haar logeerbed als we ergens heen gaan.
Altijd in haar eigen ledikant. Wanneer ze in slaap was gevallen tijdens het wandelen liet ik haar natuurlijk wel gewoon liggen in de kinderwagen.