Hallo, Dit is misschien een hele stomme vraag maar de titel zegt het al.. Als ik bij google mazi cosi intikt krijg ik ook autostoeltjes die lijken op een maxi cosi... Of zijn deze het zelfde?? hehe
nee als ik dat bij google in toets komen er maxi cosis met zn dikke onderrand en met een minder dikke onder rond, wat hier het verschil van is hihhi of zijn die allemaal voor in de auto?
voorbeeld: Deze is met zn dunne onderrand Google Afbeeldingen resultaat voor http://foto.pmg.be/EKB/EKB0163N02_V1F12A14E_groot.jpg en deze met een dikke onderrand Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.comparestoreprices.co.uk/images/ma/maxi-cosi-cabrio-infant-carrier-henri.jpg
Maxi cosi is een merk Je hebt een maxi cosi cabriofix, pebble, Tobi, axiss, etc Elk stoeltje is voor in de auto, maar andere gewichtsklasse en de ene bijv met isofix en de andere zonder Je hebt ook autostoeltjes van andere merken zoals Nuna, Römer, etc
Voor een baby zou ik voor een maxi cosi cabriofix of maxi cosi pebble gaan. Die komen als het goed is als veiligst uit de test Een autostoel van 25 zoals in je link zou ik nooit en te nimmer gebruiken en aandurven
Ik zou ook geen 1 voor 25 euro durven te kopen. Daarnaast de meeste adapters die bij kinderwagen zitten zijn meestal voor het merk maxi cosi. Alleen teutonia heeft römer geloof ik.
even een tip: ik weet niet of je nog een kinderwagen gaat/moet kopen, maar bij bijv. babydump en babypark krijg je er vaak een maxicosi citi of cabriofix bij.
Even voor de duidelijkheid, maxi cosi is een algemeen merk voor verschillende autostoeltjes en wandelwagens. Een maxi cosi is dus geen ding op zich. Je hebt bijv groep 0 stoeltjes voor baby's zoals de maxi cosi cabriofix, maxi cosi city of maxicosi pebble, vervolgstoelen enz. Wat het verwarrend maakt is dat bijna iedereen een groep 0 autostoel voor baby's, een maxi cosi noemt. Gewoon uit gemak. Bijv: ik kan de maxi cosi op het onderstoel van de wagen klikken. Fout, je kan de autostoel op de wagen klikken Dus ook al hebben ze een autostoel met hengsel van een ander merk (zoals in de linken die jij geeft), dan blijven ze het alsnog een maxi cosi noemen. Terwijl het geen maxi cosi is. Als je op groep 0 autostoelen gaat zoeken dan zal je zien dat je allerlei merken zult vinden die allemaal er een beetje hetzelfde uitzien. Kuipje met een soort hengsel en een zonnekapje. Je hebt ze dus o.a. van het merkt maxicosi. Ik zou persoonlijk voor een autostoel gaan die van het merk maxicosi is. Die staan goed bekend om hun veiligheid.
En een maxi cosi oftewel een autostoeltje voor babies, is niet bedoeld als boodschappenmandje. Veel mensen gebruiken hem als vervanging van de wagenbak en soms zie je kindjes uren per dag in die MC liggen. Het is een auto stoeltje. Hij is on ergonomisch, geen goede houding. zegt MC zelf op de website. Maximaal 2 uur per dag gebruiken! MAXIMAAL.
Als je wel voor het merk Maxo cosi wil gaan en niet te veel wil uitgegeven moet je hier eens kijken Baby (0-13 kg) dan heb je de bekleding van een vorig jaar maar wel een nieuwe MC
Ik woon in Helmond waar de maxi cosi fabriek zit Baby value van de link van Stephanie zit erlangs gevestigd en is van maxi cosi Zij verkopen dus overjarige modellen, showmodellen, modellen die gereviseerd zijn, etc Je kunt er goed kopen!