mutsje met naam?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LadyT, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hoi allemaal,

Ik wist niet precies waar deze vraag hoorde, maar ik dacht...'een mutsje is kleding en kleding is uit uitzet' :D:D

Wie weet er een leuke site waar je een mutsje met de naam van de baby kan bestellen? Ik ben op zoek naar een site waar ze niet alleen babyblauw/babyroze en wit hebben, maar ook andere kleuren mutsjes..

Ben benieuwd naar jullie ervaringen (foto's zouden welkom zijn!! ;))

Liefs, LadyT

2. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    #2 Stier11, 31 aug 2012
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat erg stom vind, ik ga zelf ook niet een pet opzetten met mijn naam erop ;)

Maar ik heb toch ff meegedacht, je kunt ook in het mutsje wat bij het pakje past de naam laten borduren. Meestal kan dit wel bij van die naaiwinkels, ik heb een kennisje die een borduurmachine heeft en dit vaak doet voor baby's.

3. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Haha...dank voor je eerlijkheid! Kan ik wel waarderen :) :) Ik vind zelf veel typische 'babydingen' ook 'stom', maar heb hier op zp veel foto's langs zien komen met baby's met zo'n mutsje voor de eerste dag en vond het eigenlijk wel erg schattig!

Dank voor het meedenken!

4. pricil

pricil Actief lid

30 dec 2011
    191
    0
    0
    Wij hebben dit ook laten doen, eerst via een site op internet.
    Eenmaal hier aangekomen zag ik meteen dat het een mega groot mutsje was te groot.

Ik heb dus 1 zelf gekocht (normaal ga ik na de schoonmoeder van mijn zus) maar nu dus rond gebeld in de plaats waar ik woon.. Wij hebben dus een mutsje met zijn naam erop voor op de foto die op zijn geboortekaart komt. en het past bij het eerste pakje.

Kan nog geen foto plaatsen want straks gluurt iemand mee :)

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Simplycolors.nl!

6. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    bulbby.com ??

7. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik zie net dat ze van alles hebben behalve mutjes ;)

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Maar je doet zelf wel een speen in je mond? Of trekt elke dag een rompertje aan ipv onderbroek met hemd?;)

Simplycolors hoor ik goede verhalen over!
    Of zelf een leuk mutsje kopen en zoeken naar iemand die de naam kan borduren, blijft veel mooier dan printen!

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij hebben het wel gedaan en bij babymutsje met naam besteld.

dit mutsje was bij ons ietsjes te groot maar wij hadden een klein kindje had maat 50 besteld.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik heb bij de hema een wieglakentje en een shirtje met naam gekocht voor mijn kleine mannetje.

11. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
  12. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik kreeg gratis een mutsje met naam van SimplyColors toen ik de naam en gebootedatum doorgaf aan Wij.nl Dan krijg je ook gratis het blad Wij Jonge Ouders en de babydoos van Prenatal. Het mutsje is wel veel te groot, misschien kan ze het deze winter op.

13. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    www. rainbowbabies.nl

14. pricil

pricil Actief lid

30 dec 2011
    191
    0
    0
    babymuts met naam wat hierboven wordt genoemd, daar had ik hem ook besteld als je hem bij de geboorte wilt is deze veel te groot, scheelt bij wie ik later heb gekocht en bij iemand heb laten borduren echt heel veel.

Hij is wel mooi geworden dus bewaar hem maar is wel dubbele kosten ;-(

15. juf85

juf85 Niet meer actief

Dat gratis mutsje van simply colors is vrij groot. Dus niet voor pasgeboren baby. Maar daarna kun je hem lang gebruiken. (tenminste, hier paste het mutsje heel lang)

16. Juleah

Juleah Actief lid

17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Haha, inderdaad ja. Ik vind het ook leuk voor zo'n pasgeboren kleintje. En heb zelf ook een besteld bij Rainbowbabies! Trots op mijn baby en trots op zijn/haar naam....zag het laatst bij een klein babietje in de maxicosi.........ik smolt gewoon en toen ook zo'n mutsje besteld met naam !

17. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ik heb mutsjes besteld bij borduurderie.nl ze zijn erg mooi en ik heb een wit mutsje met knal roze letters en wit mutsje met aqua blauwe letters

Deel Deze Pagina