sophie gaat over 2 weken over naar de dreumesgroep, ik wil graag een kleinigheidje aan de kindjes geven. maar wat?? bellenblazen wordt al vaak gedaan, sambaballen ook, danoontjes. en oja, het moet niet te creatief zijn denk ik, wat dat ben ik helaas niet bedankt voor het meedenken. zonnetjes
Google eens of er iemand in je omgeving is die ballonenbeestjes maakt. Bij ons in het dorp woont iemand die dat op een zeer creatieve manier kan (gebruikt meerdere kleuren voor bijvoorbeeld een tong of een staart) en doet het voor een prikkie! De kleintjes vinden dat helemaal geweldig om te krijgen, doosje yoghurtrozijntje erbij en klaar. Je kunt ook even bij de hema kijken, die hebben vaak heel leuke kleine kadootjes, zoals vingerpopjes, kleine voorleesboekjes en andere hebbedingetjes. Ikzelf had voor Nina toen ze een jaar werd via een site belleblaaswikkels met foto en tekst uitgeprint (gratis) en een doos belleblazen bij de action gekocht, doosje rozijnen aan de achterkant, strikje eromheen en klaar. Bellenblaas wikkel maken met eigen foto gratis op Party-Gifts Suc-6!