Cabriofix wiebelt op onderstel MC Mura?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdN, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Als ik mijn cabriofix autostoeltje op het onderstel van de MC Mura klikt vind ik m nog steeds erg wiebelen. Klopt dit, of zit hij dan inderdaad niet goed? Volgens mij zit ie nl wel goed! Ervaringen please???

2. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij wiebelt hij hier niet, maar heb hem nog niet in gebruik.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb de Pebble maar hier geen gewiebel.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zit hij goed geklikt? Als je hem aan de hendel op tilt dan moet de mc vast blijven zitten. Hij beweegt altijd wel iets of wat net als de reiswieg voor de vering.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind hem ook altijd wel wat bewegen, alsof hij naar achteren kantelt. Maar als je hem écht niet losgetrokken krijgt, zit hij goed hoor. Het is even wennen vond ik :)

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Hij zit inderdaad wel goed vast, om hem er af te halen moet ik die 2 knopjes indrukken, anders laat hij echt niet los. En inderdaad, Athina, het lijkt idd een beetje naar achteren te kantelen. Dan zal het wel kloppen. Ik had hetzelfde met de familyfix, daarin beweegt de maxi cosi ook nog een beetje, en juist met die ultra-veiligheids-producten ga ik dan erg twijfelen!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    En als je het echt niet vertrouwt gewoonn even langs de babywinkel rijden en eveen vragen of ze het willen laten zien kun je het meteen zien.

Deel Deze Pagina