Hallo! Ik heb een tweedehands Maxi Cosi. Vorige week de hoes eraf gehaald, en lekker helemaal uitgewassen, hoes er weer op, toen schoot het zonnekapje los. (wist niet dat je die ook kon wassen ) Maarrrr, en nu komt het... Hoe krijg ik hem weer vast? Er zitten aan de zijkanten, achter het zwarte plastic wel van die witte kleine dingetjes, maar ik weet niet hoe ik het elastiek van het kapje daar weer aan kan zetten/tussen duwen/omheen kan draaien Voel me echt heel dom, heb al wat zitten prutsen maar begrijp er niets van. Vriendlief heeft het geduld er niet voor, en de handleiding van maxi cosi zegt er ook niets over... Weet iemand het?
Bij mij was ook zo'n dingetje los geschoten. Ik ben naar de prenatal gegaan, en gevraagt of zij mij konden helpen. Was helemaal geen probleem. Dat stukje waar de zonnekap in zit, kun je uitschuiven. Achterop kan je er volgens mij aan trekken. Dan gaat die hele rand een stukje naar voren en kun je er beter bij. Het is dan nog niet echt makkelijk, maar je kan hem er wel tussen wurmen. Ik hoop dat het je lukt, succes!