Ook ik zit te twijfelen en er komen steeds meer mogelijkheden bij Ik d8 eerst aan de bugaboo, maar vind m toch prijzig en je krijgt er ook niet veel by Ik heb nu een top 5 opgesteld en vroeg me af wat jullie keuze is en waarom?
Hoi, Wij hebben de Quinny Speedi Chili. Een prima wagen. Totaal geen problemen tot nu toe gehad. Wij zijn er erg blij mee.
Wij hebben een quinny raven, die keuze had ik gemaakt omdat mijn neefje ook zo'n kinderwagen heeft en het rijdt gewoon lekker. Ben er erg tervreden over
Wij hebben een easy walker. Bevalt super! Hij is ook uitgeroepen tot beste koop (van de consumentenbond) volgens mij. Hij is wel wat groot als je hem opvouwt...
Wij hebben de bugaboo. We hebben hem gekregen, anders weet ik ook niet of we hem hadden gekocht. Hij is indd. duur. Maar wel een ideale wagen, en hij past ook in mijn kleine autootje. We gaan hem voor de tweede weer gebruiken.
Wij hebben de Bugaboo, super wagen! -Grote kinderwagenbak (baby's kunnen er dus aardig lang in liggen) -Lichtgewicht -Kleine draaicirkel -En erg klein inklapbaar. Maar als ik jou was zou ik eerst gaan kijken waar je de wagen voornamelijk wil gebruiken.
Ik heb ook de bugaboo. Super wendbare wagen en ik haal het geld er dubbel en dwars uit. Hij is klein opvouwbaar wat is een groot voordeel vind
Die van ons staat er niet tussen maar we hebben de easywalker, erg mooie en handige wagen al moeten we hem nog gaan gebruiken
wij hebben de mutsy 4 rider superding goed wendbaar, rijd licht, kindje kan ook naar je kijken in de wandelwageninzet, wielen zijn er makkelijk af te halen
Wij hebben zelf een Quinny Speedi, maar ik zou nu zelf voor een bugaboo kiezen. De Quinny Speedi was perfect de eerste 6 maanden, maar toch wel erg groot en lomp, al had ik er toen geen problemen mee. Maar daarna ging Eva in de wandelwageninzet, en die kan niet helemaal rechtop, het gaat heel lastig en hij kan gewoon niet helemaal rechtop, het frame loopt al schuin. Ik zou haar liever wat meer rechtop hebben, zoals in de bugaboo . Heb die een keer gebruikt bij een vriendin en Eva zat mooi helemaal rechtop en kon alles heel goed zien. Volgens mij kan je de wandelwagen ook omdraaien, dus van je af of naar je toe. Niet dat ik dat gemist heb, maar misschien wel handig, je weet van tevoren niet wat je kindje leuk vindt.
Wij hadden eerst een wagen van mutsy. Op zich een prima wagen, maar niet voor mij. Toch iets te lomp en zeker niet klein in te klappen. Toen een bugaboo (frog) gekocht. Super wagen! Uiteindelijk beide wagens verkocht. Met de komst van Thijmen hebben we weer een bugaboo gekocht, alleen nu dan de cameleon. Hele fijne wagen: - Thijmen is nu (bijna) 8 maanden en past nog steeds in de reiswieg - loopt heel soepel (kleine draaicirkel e.d.) - is klein in te klappen - niet zo zwaar - je kan zelf de kleur samenstellen Alleen jammer dat hij zo prijzig is.
Wij varen wel bij de Maxi Cosi Mura 3. De Bugaboo hebben we nog overwogen, maar deze was toch wel aanzienlijk duurder en de reiswieg zit zo laag boven de grond. Erg diep bukken dus en dat schijn je nogal vaak te doen met een kleine
wij hebben de quinny speedi (papillon) gekocht. voor ons de ideale wagen, denk ik. we hebben een hond, en met de speedi kun je ook gewoon lekker in het bos en op het strand lopen. hij is comfortabel door de grote luchtbanden. ons model kan wél helemaal rechtop (modellen van na 2007 kunnen dat, die daarvoor inderdaad niet). ik denk dat je eerst moet bedenken wat je van/met een wagen wilt, en dan pas een keus kunt maken. ik wilde bijv. per sé géén bugaboo, omdat we allebei lang zijn, en die buk-aboo enorm laag is. niks voor ons dus (en ik vind 'm spuuglelijk, maar dat is smaak). succes met kiezen en uitproberen!
Mutsy 4 Rider Single spoke met luchtbanden! Lekker robuust voor wandelingen in het bos, strand etc. Bak ligt lekker hoog, vind dat bij de Bugaboo echt een nadeel dat deze zo laag is. Vooral omdat mijn vriend bijna 2 meter is. En ik vind het ook echt een mode wagen. Sorry voor de dames die er helemaal weg van zijn.
Kijk, dat is een hele verbetering! Vandaag weer, Eva probeert de hele tijd naar voren te komen om alles beter te kunnen zien... Voor in het bos is de Quinny trouwens echt super! En is verder ook een fijne wagen.
hai was nieuwsgierig of er ook mensen naar de Stokke kinderwagen hebben gekeken? Wij weten nog niet welke kinderwagen het gaat worden maar hebben gelukkig ook nog alle tijd! hoop dat iedereen geniet van haar nieuwe babykarretje
We hebben ook in de winkel een aantal wagens vergeleken. Ik ben zelf vrij lang dus bleef alleen Quinny over. De buzz heeft als voordeel dat je de wandelwagen naar je toe en van je af kunt draaien. Ook het zelf uitklappen vonden we ideaal. We hebben dus voor de Buzz gekozen. Gelijk met zo'n luchtband erbij. De ingeklapte Quinny Speedi was toch nog vrij groot/lomp en vond het inklappen in de winkel net wat meer gedoe. Als ik niet zo lang was geweest, had ik gekozen voor de Maxi Cosi Mura 4. Die reed het lekkerst en vond ik super mooi! als je niet naar budget kijkt, zou ik naar een babywinkel gaan waar je veel keus hebt in wagens en gewoon veel proberen. Het is maar net wat je zelf belangrijk vindt.