hoi meiden ik vind het zelf erg moeilijk om een keuze te maken voor de kaartjes ik vind wit iets meer baby maar ik vind zwart ook wel heel erg leuk omdat je dat zo weinig ziet we hebben m ook in het roze want we weten niet wat het wordt... maar wat vinden jullie mooier? ik hoor graag meer van jullie Bekijk bijlage 27541 thanks xxies sam
Oh als je zwart mooi vind...waarom niet...vind dat voorbeeld kaartje in ieders geval heeel erg tof! Dat heeft niemand!!
ik vind het kaartje heel stoer en apart, zou ik zeker doen als je dat mooi vind, ik vind de 'standaard' kaartjes soms wel erg suf
ik vind zwart ook erg gaaf! Maar waarom ben je aan het kiezen tussen zwart of wit? Je kunt ook bij een jongen donkerblauw en bij een meid fuchsia roze doen, dat lijkt me ook wel mooi. Het kaartje ziet er wel heel leuk uit! ik hou wel van iets anders dan anders.
lijkt me ook mooi idd met die kleuren maar het is meer om de achtergrond anders wordt het weer zo blauw of zo roze vandaar wit of zwart maar denk wel dat ik m zo laat ik ben er namelijk helemaal verliefd op thnaks voor jullie reacties btw xxies sam
Vind zwart echt heel tof, heel origineel en het voorbeeld kaartje is echt super stoer! Voor onze meid hadden wij ook een zwarte /roze kaart.
ik vind zwart ook erg stoer! Vooral in combinatie met een leuke felle kleur die voor beide kan, limegroen, oranje, rood!
nee ik heb m niet zelf ontwoprpen haha was ik maar zo handig ik heb wel een website voor je waar ik ze heb gezien www.bloon09.nl ik heb ze in het wit laten maken en via me mail laten sturen maar dan zijn ze ook wel erg leuk dus nu zit ik nog meer in dubio ik weet het echt niet meer haha zijn allebei zo leuk vandaar met zwart en met wit wacht af wat me vriend er van vind en als je ook slaagt om bij hun een kaartje te bestellen moet je me het wel ffie slaten weten ja kan het kaartje ook helemaal aanpassen naar jou wens doen ze ook dus dat is wel leuk nou ik hoor het wel xxies sam
ik vind het een erg mooi kaartje, wij hebben zelf ook een zwart kaartje met glitterhandjes uitgekozen.
OMG wat een mooie kaartjes. Ik weet al welke kaartjes ik wil hebben Maar ze zijn wel erg duur vind ik.