Volgens mij is dat eerder een proces van tientallen jaren voordat plastig broos wordt, plastic vergaat in de natuur bijna niet, maar breekt langzaam in kleine stukjes, ik denk dat een maxi cosi van 5 jaar, waar nooit iets mee is gebeurd, nog wel kan, die 5 jaar is waarschijnlijk de strakste veiligheidsgarantie die er is omdat ze het willen garanderen, kan makkelijk zijn dat slijtage pas merkbaar is na 8 jaar gebruik ofzo, maar die laatste 3 jaar kunnen ze dan niet 100% meer garanderen, maar misschien 95% ofzo, er zit altijd een marge in die dingen.
Dank jullie wel voor alle reacties!! Ik denk dat we het gewoon gaan gebruiken hoor, weet zeker dat hij echt niet zomaar uit elkaar valt haha hij ziet er gewoon nog super uit!! Enne ik zou ook zeker geen 2e hands autostoeltje kopen van vreemden. maar deze heb ik toen van mn schoonzus gekregen, dus dan weet je wel waar het vandaan komt. Een vreemde kan wel zeggen dat er nooit wat mee is gebeurd, maar dat weet je nooit zeker!! ik heb er een nu een mooie roze hoes voor en een zilveren maxicosi voetenzak, haha helemaal top!!
kan best. Ties had een nieuwe mc, die gaat in september naar vrienden van ons, en daarna krijgen wij hem weer terug voor hopelijk een brusje voor Ties. waarom niet?