Water aan- en afvoer babybadje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Siesje, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Bij ons komt het babybadje in het kamertje te staan, omdat de doucheruimte te klein is.
    Nu vraag ik me af hoe jullie het badje vullen en legen (als het in een kamertje staat). Er is vrij eenvoudig warmwater aan te leggen en een wastafel met afvoer is er al. De afvoer kunnen we vast aanleggen met de slang naar een extra ingang boven het sifon. Maar de aanvoer.... dat is een ander verhaal. Moet ik in plaats van een gewone wastafelkraan een badkraan nemen met doucheslang?! Niet eenvoudig, want de leidingen komen niet uit de muur, maar uit de wastafel... Misschien dan een aparte kraan boven het badje aan de muur? Pfff.... wat een dilemma's! :)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Gewoon met een emmer vullen

en legen, dan tilt mijn vriend het badje naar de badkamer en leegt hem daar.

Simpel, ;)

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    inderdaad vullen met een emmer. daarna kun je om te legen eventueel de emmer onder de stop zetten en zo de emmer weer terug vullen en weggooien.

4. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Hoeveel emmers moet je vullen om het badje vol genoeg te krijgen?

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Dat ligt aan de emmer ;) Ik heb zo'n speciale emmer bij het badje, volgens mij zo'n ding wat ook dienst kan doen als luieremmer en daar vulde ik er meestal 2 van.

6. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    ik heb zo'n badje waar een slang aanzit dan kun je em gewoon vullen met een emmer en leeg laten lopen in een emmer via dat slangetje

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik denk dat je met 2-3 emmers klaar bent hoor ;)

8. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik heb ook zo'n bad met slang. 2 emmers en hij zit vol. En als hij klaar is kan ik hem gewoon weer via de slang in de emmers leeg laten lopen.

Deel Deze Pagina