Bij ons komt het babybadje in het kamertje te staan, omdat de doucheruimte te klein is. Nu vraag ik me af hoe jullie het badje vullen en legen (als het in een kamertje staat). Er is vrij eenvoudig warmwater aan te leggen en een wastafel met afvoer is er al. De afvoer kunnen we vast aanleggen met de slang naar een extra ingang boven het sifon. Maar de aanvoer.... dat is een ander verhaal. Moet ik in plaats van een gewone wastafelkraan een badkraan nemen met doucheslang?! Niet eenvoudig, want de leidingen komen niet uit de muur, maar uit de wastafel... Misschien dan een aparte kraan boven het badje aan de muur? Pfff.... wat een dilemma's!
Gewoon met een emmer vullen en legen, dan tilt mijn vriend het badje naar de badkamer en leegt hem daar. Simpel,
inderdaad vullen met een emmer. daarna kun je om te legen eventueel de emmer onder de stop zetten en zo de emmer weer terug vullen en weggooien.
Dat ligt aan de emmer Ik heb zo'n speciale emmer bij het badje, volgens mij zo'n ding wat ook dienst kan doen als luieremmer en daar vulde ik er meestal 2 van.
ik heb zo'n badje waar een slang aanzit dan kun je em gewoon vullen met een emmer en leeg laten lopen in een emmer via dat slangetje
Ik heb ook zo'n bad met slang. 2 emmers en hij zit vol. En als hij klaar is kan ik hem gewoon weer via de slang in de emmers leeg laten lopen.