Ik heb een vraagjwe over het gebruik van een maxi cosi na een auto ongeluk.. Wij zijn nu zwanger van onze tweede spruit en met mijn zoontje heb ik een autoongeluk gehad terwijl hij in de maxi cosi zit, kunnen wij deze nog gebruiken voor een volgend kindje of is het beter als we een nieuwe halen. want we willen veiligheid voor alles. ben benieuwd naar de antwoorden
Volgens mij kan je beter een nieuwe aanschaffen, maar zeker weten doe ik dat niet. HEb ook geen idee waar je dat kan navragen.
Nieuwe halen. Ze zeggen altijd dat er door een ongeluk haarscheurtjes in kunnen zijn gekomen, waardoor bij een volgend ongeluk het niet meer veilig is. Gewoon ff kijken wanneer er opruiming is. Wij hebben er eind januari/februari eentje bij de prenatal voor 50% korting gekocht, waren de kleuren van het jaar ervoor. Dat zal aankomend jaar ook vast zo zijn. Wel heftig lijkt me trouwens een ongeluk met de kleine. Is alles goed gekomen?
het is best wel een erntisig ongeluk geweest en de auto was total loss, dus ja, ik denk ook dat wij een nieuwe aan gaan schafen als we dit zo lezen