hallo allemaal. wij zijn ergens tegenaan gelopen en ik denk ik zal t ff hier plaatsen dat jullie erop moeten letten. wij hebben een maxicosi cabrio gekocht(de frisbee) maar na een test kwamen wij erachter dat dat ding dus niet bij ons in de auto past. de gordels achterin zijn gewoon te kort met als gevolg dat ie half omhoog komt te staan. wij gebeld naar de fabrikant en naar prenatal en t blijkt dat wat oudere modellen opel astra ford en volvo dit probleem kunnen hebben. er is een oplossing dat is een base van maxicosi kopen, dat kost je ongeveer 110 tot 140 euro extra, dusssss kijk er ff naar je wilt er niet achter komen als je net bent bevallen en je merkt dat je je kind niet mee kan nemen in de auto(zeker niet als je uit t ziekenhuis naar huis moet zoals wij) groetjes danielle
Hier ook iets te kort, maar doe dan het stoeltje wat omhoog, dan de gordel er om heen, en dan kan ik het stoeltje weer naar benee drukken. Hm, snappez vous?
nou bij ons is ie ook te klein en met het stoeltje omhoog lukt het ook neit. en vindt dat ook een beetje gek,zit je kleinetje er in moet ie beetje scheef en zo. wij balen ook want mijn stoel de pasagiers stoel moet helemal een stuk naar voor. echt minder mischien niet met de easy basse maar die moeten we nog halen
We hebben hem gekocht bij babydump... misschien was hij toen in de aanbieding, ik weet het eerlijk gezegd niet meer.. zal de bon er eens bijzoeken.
Bij ons zijn de gordels achterin korter dan voorin.. Dus C heeft in de maxi cosi altijd voorin gezeten. En de passagier achterin. Is gelijk ook handig als je wat dingen wil aangeven, anders moet je helemaal over de stoel buigen..
Volgens mij bedoelt lientje de Wij Jonge Ouders... ik heb hem nog liggen dus je mag hem wel bij mij op komen als je wil.
Hoi, Want hoeveel korting krijg je dan als ik vragen mag? De goedkoopste die ik nu kon vinden was namelijk 95 euro. Ik hoor opspronkelijk ook een wij jonge ouders te hebben maar die aanmelding is helaas niet helemaal goed verlopen!
online zijn ze geloof ik te koop voor 85 of 90 euro. maar euh, wij hadden hetzelfde gordelprobleem, maar een andere maxicosi was geen oplossing, ieder stoeltje bleek niet te passen qua gordellengte! (tenzij je een easybob gebruikt oid maar die zijn dan weer niet nieuw te koop) uiteindelijk toch de easybase gekocht en ben dr echt happy mee. pas 3x uitgeprobeerd maar nu al happy! wat een geklooi is dat met gordels... heb me er vreselijk aan geergerd bij onze oudste. bovendien, die easybase is ook wel wer verkoopbaar als je m niet meer nodig bent, en als je van plan bent om in de toekomst nog meer kindjes te krijgen... dan zou ik em al helemaal aanschaffen! ook handig bij opa&oma, weet je zeker dat als papa&mama de easybase ff in de auto zetten voor ze (en das zo gepiept), je kindje veilig vervoerd word
Ik heb ook een vraagje eigenlijk maar dan over de voetenzak van de maxi-cosi. Is het nou echt nodi om een voetenzak tekopen? De baby wordt in september/oktober geboren. Kan ik niet gewoon zo soort dekentje kopen en daar de baby inwikkelen? Het is niet zo dat ik dadelijk alleen maar de maxi cosi gebruikt op de wagen. Ik gebruik hem denk ik toch het meest voor naar de auto en ff snel naar de winkel ofzo. Meer niet.
Ik heb er ook nooit een voetenzak bij gehad en ook niet gemist. Dochter is van december en toen we uit het ziekenhuis kwamen was het erg koud. We hadden er zo`n omslagdeken bij en wikkelde haar daarin of sloegen die omhaar heen. Handig zijn die dekens met sleuven voor de riempjes. Maar ik heb de maxi-cosi niet gebruikt als kinderwagen, want als je dat wel vaak doet is het misschien wel fijn. De paar keer dat we de maxi-cosi buiten gebruikten had ze het warm genoeg met de deken.
Wij hebben er als ik me goed herinner 89 Euro voor betaald bij Babypark. Net nog eens gekeken, maar zie dat ze momenteel 95 Euro kosten. Bij Babymax waren ze toen ook 90 Euro ofzo.
Er bestaan ook gordelverlengers. Ik kan op internet niet echt terugvinden of het nu wel of niet goedgekeurd wordt en wat het kost. Misschien eens langs de garage?