Nu we toch aan het forummen zijn Ik vind dat nu ik ruim 32 weken zwanger ben, we al wel mogen kijken naar geboortekaartjes. Manlief wil absoluut geen kids meer hierna dus dit is de laatste. Betekend dat ik 200% bewust geniet van alles en daarom ook met een knaller van een geboortekaartje wil afsluiten. (mits het wel binnen ons budget valt natuurlijk!!) De hilarische tekst die erbij hoort is al wel verzonnen en de namen zijn al verzonnen en staan zo goed als vast (je weet natuurlijk nooit maargoed) Nu kwam ik deze site tegen: Originele kaarten van B.U.S. Kaartje en was echt zo weggeblazen van het idee!! Vind alleen de keuze wat beperkt en vroeg me af of er meer van dit soort ideen zijn! Zo niet is dit een superleuk alternatief natuurlijk!! maar wil graag alles bekijken voor ik achteraf iets zie waarvan ik denk: "DAMN! dat had ik leuk gevonden zeg!" Manlief zegt tegen alles: "als jij dat leuk vind schatje, maakt mij niet zoveel uit hoor" en het boeid hem ook werkelijk niet wat of hoe ik iets verstuur en het enige waar hij naar kijkt is de tekst, de foto die meegestuurd word en VOORAL het kostenplaatje (alles is te duur) dus ik ga een keer ego zijn (aangezien ik dit al voor de 3e keer hoor en de 1e 2keer nog braaf gezegd heb "nee liefje jij mag ook mee beslissen" haha) en dit dan ook lekker alleen beslissen ben helemaal enthousiast aan het surfen op 't web!!
Wij doen in het kaartje een cd waarop vriendlief wat ingezongen heeft in een studio en als emotionele slap in the face laten we dochterlief nog iets liefs zeggen om mee af te sluiten... Janken zullen ze!!
Wij hadden voor onze dochter in 2010 ook via buskaartje besteld. Wij hadden het jurkje, erg veel leuke reactie's op gehad en een goede service. Voor onze zoon hebben we afgelopen jaar (via een andere site) een zwitsal doosje (met zeepje erin), wel dingen aangepast enzo. Als je de barcode van dit doosje scande met je mobiel, kwam er ook zijn naam in beeld te staan. Erg leuk en bijna iedereen die hem heeft gekregen, heeft hem nog in de kast staan. Niet alleen omdat hij echt heel leuk was, maar ook omdat er zo'n lekkere geur vanaf komt.
Wij hebben er destijds ook nog over getwijfeld, maar uiteindelijk vonden wij het te duur worden aangezien de meesten ook nog extra gefrankeerd moeten worden. Ook hier hebben we toen nog naar gekeken; houten geboortekaartjes en de cuties. Kaartje met soort houten sleutelhangertje. Houten geboortekaartjes
Locomix.nl hebben wij onze trouwkaart op puzzel laten zetten. En onze dochter geboorte shirtje heel leuk!
Ik heb een tijd terug een geboorte kaartje gekregen in de vorm van flessenpost. Kleine plastic flesjes met een sticker voorop en daarin dan de kaart en roze muisjes. Volgens mij hebben ze dit toen zelf gemaakt. Vond het wel origineel.
Ons geboortekaartje was een "doosje blauwe muisjes". Heb helaas op deze pc geen foto's ervan staan. Mochten wij zwanger zijn (hopelijk duurt dat niet al te lang meer) en het word een meisje wil ik dezelfde maar dan in de roze variant.
Hihi ik ben benieuwd. Heb hele positieve ervaring met ze, wij hebben pas 3 dagen voor de geboorte laten weten wat we wilden (haha ja wij kunnen heel kritisch zijn), toen werd onze zoon een dag eerder geboren (dan de geplande keizersnede) dus ze heeft binnen 4 dagen de kaartjes gemaakt en hadden we ze in huis.
Goeie service daar. Ik heb de woordzoeker gedaan maar dan met een ander ontwerp als op de site. Wij hebben de muurstickers van de kamer er in terug laten komen. Als je aangeeft wat he wilt maken zij t in orde. Alleen de beloofde adresstickers zaten er niet bij dus alsnog zelf geschreven omdat we niet wilden wachten. Oh ja misschien nog een idee. Wij hebben de postzegels zelf ontworpen bij post nl. Dus alles matchte met elkaar.
Wat een ontzettend leuke ideeën!! Heb eens even gekeken, want wij komen er ook niet uit wbt de geboortekaartjes. Maar dat pak met muisjes vind ik echt geweldig! Hoe zit dat dan qua prijs, ik zie 1.95 staan, stel ik wil er 25 is dat dan gewoon 25x1.95 + evt verzendkosten? Of komen daar ook nog eens drukkosten overheen?
Ik heb zelf in 2007 50 stuks pakjes geknipt, genaaid en gestreken en er een waslabel aangemaakt, ik houd niet van standaard en we kregen er veel positieve reacties op MAAR het was wel bloed, zweet en en tranen en ben er lang mee bezig geweest samen met mijn moeder, na dat moest ik beloven nooit meer zoiets uitgebreids te doen LOL zat een minihangertje met zuignap eraan om op te hangen..