Persoonlijke geboortekaartjes LATEN maken!

Discussion in 'De babyuitzet' started by Karina, Mar 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Wie kan mij helpen aan iemand die persoonlijke geboortekaartjes maakt?

Ik heb mijn twee dochters op Aruba gekregen en daar had ik een vrouw leren kennen die speciaal langs kwam met ideeen en dan kon je zelf een kaartje laten maken! Hierdoor worden je kaartjes heel uniek en dat vind ik persoonlijk leuker dan een kaartje van internet trekken, want iedereen kan datzelfde kaartje dan ook uitzoeken!
    Anders ga ik het zelf ontwerpen, maar als iemand anders dat VOOR mij kan doen, zou dat helemaal handig zijn!

Wie oh wie kan mij helpen?

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Bedoel je een kaartje wat voor jou geschilderd wordt..?

Wij hebben ons kaartje van www.ellabelleboem.nl . Daar kun je speciaal kaartjes laten ontwerpen, en zelf ook bepalen wat er dan op geschilderd moet worden. Kijk dan even bij "op maat geschilderde kaarten".

3. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het is ellebellaboem.nl zag ik toen ik op de link drukte..

4. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Bedankt voor je reactie, ga gelijk zo even kijken!

Hoeft niet perse beschilderd te zijn, mag ook met een foto bijvoorbeeld en wat afbeeldingen! Bij mijn oudste dochter hadden we bijvoorbeeld een palmboom laten afdrukken op de voorkant met Arubaanszand! Dat was zooo gaaf en mijn tweede dochter lag in een schelp en daarom heen parels en schelpen en zeesterren!

Dus meerdere reacties zijn zeker welkom!

5. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Het is zelfs ellabellaboem.nl ;)

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Duh, ik had zeker m'n ogen dicht. Dank voor jullie correctie 8)

Dus: www.ellabellaboem.nl

7. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hahaa zelfs ik had het verkeerd, ik was gewoon wat aan het proberen toen ik je link zag, wel erg leuke kaartjes...

8. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
  9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
  10. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Bedankt voor je reactie! Is zij een bekende van je of heb je haar werk weleens gezien? Ik moet haar dus gewoon mailen, om te vragen of ze mij kan helpen?
    Dat ga ik dan zeker doen!

Heb de andere twee sites ook bekenen erg leuke ideeen hoor, bedankt!

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    @ Karina, Marieke Albers heeft onze bruiloft gefotografeerd en een prachtig fotoboek voor ons gemaakt. Ze is namelijk naast grafisch ontwerpster ook (huwelijks)fotografe. We hebben haar ontwerpen voor huwelijs- en geboortekaartjes destijds bekeken, en ik vond ze erg mooi. De reden dat we voor ons huwelijk niet voor haar grafisch ontwerp hebben gekozen, is dat ik destijds liever zelf kaartjes in elkaar knutselde. Voor de geboortekaartjes overwegen we Marieke wel in de arm te nemen (of anders een standaardkaartje te nemen) want na de geboorte is het natuurlijk een hoop geregel en ik denk niet dat ik het dan zie zitten om kaartjes te gaan knutselen!

12. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Dat heb ik dus ook, dat ik het harstikke leuk vind om zelf te doen, maar er is al werk genoeg en dan zou het fijn zijn als iemand mij daarbij kan helpen!

Ik heb haar gisteren een mailtje gestuurd, hoop dat het is aangekomen, ik heb nog geen antwoord terug gekregen! Maar ze zal wel een hoop werk te doen hebben, dus wacht even rustig af!

13. ducie

ducie Bekend lid

Feb 15, 2008
    662
    0
    0
    zoezo design

maakt ook van alles
    google maar ff
    anja

Share This Page