Maxi doek/ grote hydrofiel, waarom kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maantje80, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Zoiets idd. Die van A&A zijn nog ietsje groter én opvallend veel zachter dan die van de hema of jollein. Zeker de bamboe-versie. Ik vind ze echt geweldig :)

2. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Ik heb heel veel kleine hydrofieldoeken, en 1 grote.
    De kleine gebruik maken ik heel veel, maar de grote niet zo vaak. Eigenlijk tot nu toe alleen gebruikt als ik bij iemand op bezoek ging als kleedje voor op de grond. Maar daarvoor kun je natuurlijk genoeg andere kleedjes gebruiken en daarnaast rolt ze er tegenwoordig toch gelijk naast. Over een paar maanden gaan we naar het buitenland op vakantie en dan verwacht ik dat de grote wel handig is bij het zwembad.
    Spijt dat ik ooit een grote hydrofieldoek heb gekocht heb ik niet, maar had hem denk ook niet gemist als ik hem niet gekocht had.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bij mijn dochter had ik ze niet. Nu ik zwanger ben van onze tweeling heb ik zes gekocht bij de Prenatal. Ik weet nog niet precies waar ik ze voor ga gebruiken maar ik MOEST ze hebben haha. Mijn kraamverzorgster (een kennis van ons en is dus al ff langs geweest en in de babykamer kijken) werd helemaal blij van m'n grote hydrofiele doeken. Ik doe niet aan inbakeren omdat ik van mening ben dat dat niet in het belang van m'n kindje én de borstvoeding zal zijn, en zij deelt deze mening, maar ze gaf aan dat het gewoon hele fijne doeken zijn om in te wikkelen.

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij de eerste gekocht toen ie ca 1 jaar was. Vond hydrofiel nog zoveel makkelijker met afdrogen, maar de gewone zijn zo klein.
    Bij de tweede ook gebruikt om in te bakeren. En ze blijven veel beter over het matras liggen! Mijn zoontje was een spugertje, dus dan wel fijn als niet hele bed in de was hoeft. Nu gebruik ik ze nog, in bed, als een soort kussensloop. Handig bij verkoudheden, zit t snot op de doek ipv op de hoeslaken, weer veel makkelijker verschonen. Moet zeggen dat mijn kleintje wel heel keurig op zijn plek blijft liggen in bed.

5. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    of het echt nodig is..? Maar ik heb er nu zelfs 1 gekocht voor mijn dochter van 3,5. Ik vind ze nog steeds beter afdrogen dan gewone handdoeken en vooral na het zwemmen zijn ze ideaal. ze past er helemaal in, is toch een stukje warmer. En het neemt minder ruimte in, in de zwemtas. Ik heb ze gekocht bij de kruidvat.

6. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Ik heb ze he veel gebruikt... wat handig!

- ze zijn fijn als deken in de zomer. Heerlijk luchtig.
    - voor veel dingen is een gewone hydrofiel te klein!
    - in de zwemtas neemt het bijna geen ruimte in, ideaal!!
    - afdrogen!!! Kleine hydrofiel is al snel te klein.. als ze 6 maand zijn kun je ze er nog amper in wikkelen, de grote gebruik ik nu nogsteeds (hij is bijna 2)
    -Een badcape droogt toch niet fijn af?? Net als een handoek bij zo'n kleintje!
    - lekker als wikkeldoek in de zomer, gewone zijn vaak net te warm..

Ik ben fan!! Bij de kruitvat zijn ze ook te koop ( niet duur en heel zacht) het proberen waard!

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik heb er geen gekocht maar ga het wel doen. Ik merk dat mn wieg gewoon net te breed is voor een gewone.

8. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ik heb er toch maar 2 gekocht, waren nu in de aanbieding bij kruidvat 120x120 voor maar 3,99 per stuk.

Deel Deze Pagina