Maxi dress met een buikje

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 19 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ik heb hetzelfde probleem.. Een buikje....

Echter vind ik maxidress geweldig!
    Het ligt er vooral aan hoe je houding is, welke stof en hoe je het aankleed..

Rechte rug (dus niet hol waardoor je nog meer zwanger lijkt... En ja, dit heb ik mezelf ook aan moeten leren om niet zo te staan!)
    Geen tricot. Dat accentueert juist vind ik
    Geen riempjes, als je dat toch wilt, dan een die losjes op je heupen ligt.
    Ik heb liever een multicolor maxidress, maar als je voor uni gaat sowieso een jasje.
    Een spijkerjasje of blazertje, dat breekt.
    En vlotte sandaaltjes.

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    Heb er een van enjoy met een gehaakt veste erop zonder mouwtjes dus lekker luchtig

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoe herkenbaar.. De laura dress is prachtig, maar daar zou ik ook echt zwanger in lijken. Ik heb niet zoveel boezem, dus mijn buik zou er inderdaad onderuit komen :p . En meestal let ik wel op mijn houding, maar ik wil niet voor schut lopen op momenten dat ik even ontspan :p .
    De grijze is perfect.. nouja bijna "one size" jammer! Maar hij ziet er erg comfortabel uit! Ik blijf mee lezen!

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb ook echt een buik dus ik ken je probleem. Maar ik heb een hele leuke maxi jurk gevonden op bonprix: Maxi-jurk wolwit gedessineerd - BODYFLIRT - bonprix.nl

Voor het idee doe ik er even een foto bij van de zijkant. Dan kun je zien dat het ondanks dat ik geen grote borsten heb, toch mooi over mijn buik heen valt :).

Deel Deze Pagina