Ik heb hetzelfde probleem.. Een buikje.... Echter vind ik maxidress geweldig! Het ligt er vooral aan hoe je houding is, welke stof en hoe je het aankleed.. Rechte rug (dus niet hol waardoor je nog meer zwanger lijkt... En ja, dit heb ik mezelf ook aan moeten leren om niet zo te staan!) Geen tricot. Dat accentueert juist vind ik Geen riempjes, als je dat toch wilt, dan een die losjes op je heupen ligt. Ik heb liever een multicolor maxidress, maar als je voor uni gaat sowieso een jasje. Een spijkerjasje of blazertje, dat breekt. En vlotte sandaaltjes.
hoe herkenbaar.. De laura dress is prachtig, maar daar zou ik ook echt zwanger in lijken. Ik heb niet zoveel boezem, dus mijn buik zou er inderdaad onderuit komen . En meestal let ik wel op mijn houding, maar ik wil niet voor schut lopen op momenten dat ik even ontspan . De grijze is perfect.. nouja bijna "one size" jammer! Maar hij ziet er erg comfortabel uit! Ik blijf mee lezen!
Ik heb ook echt een buik dus ik ken je probleem. Maar ik heb een hele leuke maxi jurk gevonden op bonprix: Maxi-jurk wolwit gedessineerd - BODYFLIRT - bonprix.nl Voor het idee doe ik er even een foto bij van de zijkant. Dan kun je zien dat het ondanks dat ik geen grote borsten heb, toch mooi over mijn buik heen valt .