Wat doen jullie met wat mindere dagen, graadje of 20, hebben jullie hem dan ook aan en welke schoenen erbij?
Wauw die is gaaf zeg! Ik durf alleen zoiets niet echt te dragen Ben er te dun voor vrees ik. @Blijzwanger Wauwie! Staat je goed hoor!
Ik heb deze besteld; Lascana strandjurk makkelijk gevonden | OTTO Van de week binnen gekomen en hij zit zo mooi. Zit een elastische band onder je borsten waar door hij mooi aansluit en met de ringen aan de bandjes kun je hem nog wat stellen. Ben er zo blij mee!!
ik heb deze besteld gisteren ben benieuwd of ik hem weer terug kan sturen.. ben bang dat hij me echt massief maakt en dat hij te kort is.. (ben 183 cm) maar we zullen het zien morgen Jurk maxi print zand - Miss Etam
ik heb er een van de vero moda, die zit echt super. een donkerblauwe. Ik heb deze in t roze: Bershka Netherlands -Jurk Bershka met decolleté en dan heb ik er nog 4 maar die heb ik al een tijd, geen foto van helaas.
Luvv gewoon eens aan doen en dan kijken wat je er van vind! Ik ga het ook proberen en is het echt niks gaan ze gewoon retour!
thanks! welke maat heb je dan? ik draag een xs, heb je kleiner? ik denk dat het dan alsnog mooi staat hoor!
Vind ze ook vaak erg leuk, maar dacht ook dat ik met mijn 1.65 te klein zou zijn. Maar lees nu meer kleinere meiden die ze dragen. Toch maar eens gaan passen dus!