Ik ben 1.74 en heb maat 42/44, gisteren een hele mooie maxidress gekocht bij C&A en lijk er heel slank in. Zit ook heerlijk!!
Ik ben ook aan het speuren, ideaal ook voor op vakantie vind ik. Toen ik een jaar of 20 was droeg ik ze best veel, ja toen waren ze ook in de mode
Ik heb net 5 besteld bij Wehkamp, ze worden dinsdag bezorgd... ben heel benieuwd Ga ze niet allemaal houden hoor, dat is wel een beetje teveel van het goede
Ja ik wel. Het zal afhankelijk zijn van je baan of dat kan. Ik werk bij een administratiekantoor maar kan behoorlijk casual gekleed gaan en draag gewoon altijd wat ik in m'n vrije tijd ook zou dragen.
Product Detail | H&M NL Ik heb deze, ik vind hem vooral leuk doordat er een strikje rond m'n middel zit en daarmee mn taille wordt benadrukt (ben ook iets steviger)
Ben je nog op zoek? Bij Boohoo.com hebben ze er ook veel Misschien zit er daar wat voor je bij Ikzelf heb onlangs een mintgroene maxi jurk van Vero Moda besteld. Zit lekker (stretch stof), ben er blij mee.
Ben toch ook maar eens naar die beroemde Hema-maxirokken gaan kijken en heb twee verschillende meegenomen. Eentje van donkerblauw katoen voor 15 euro en eentje met een rood-zwart-witte print van 19,95. Die goedkopere vind ik echt niks. Ziet er ook best goedkoop uit naar mijn mening. Maar die andere is echt prachtig! Valt ook mooi omdat de stof wat zwaarder is. Ben er helemaal happy mee
Vorige week deze bij Boohoo besteld en ze zitten perfect (altijd spannend met die maten) Serena Bagged Over Racer Back Maxi Dress at boohoo.com en Victoria Geo Print Scoop Neck Maxi Dress at boohoo.com niet maxi maar wel leuk Rio Lace Shirt Skater Dress at boohoo.com en van c&a Dames Jurk in zwart/wit
Door dit topic ook eens op zoek gegaan. Vond deze bij wehkamp. Wat vinden jullie? Moet er enorm aan wennen haha, maar vind em toch wel leuk geloof ik. Stijl is alleen anders dan wat ik gewend ben .
Ik ben van plan morgen deze te halen: WP - LONE STRAP ANKLE DRESS - NM - Vero Moda Of WP - WENDY PIA SL ANCLE DRESS - Vero Moda De eerste heeft mijn voorkeur, alleen even zien hoe zo'n printje staat. Er is dan kortingsavond bij de vero moda hier. Scheelt toch weer 20%. Ik wil alleen wel iets wat er boven kan, zat te denken aan een spijkerjasje (lichte kleur) en dan halflang, maar kan niet echt iets leuks en betaalbaars vinden. Iemand tips? Of een ander soort vestje/jasje?
Ik heb deze net nieuw, is van Esprit. Spijkerjasje op de 2e foto is van Supertrash. Ben blij met m'n nieuwe jurk