We willen voor op de babykamer voor onze zoon graag een muursticker gaan gebruiken, maar ik kan geen leuke tekst vinden. Ik wil geen gedichtje, dat vind ik al gauw te lang of te zoetsappig Ben meer op zoek naar een 'stoere' zin/tekst of one-liner. Ideeen??
Pffff Goede one liners worden zo snel cliché... van die tegeltjes wijsheden... Even wat jat werk van het web; Wees jezelf, er lopen al zoveel anderen rond Geluk komt vanzelf aanwaaien. Je moet alleen wel in de wind gaan staan. Een vrolijk gezicht geeft overal licht. Ook al is mijn hartje nog zo klein, een plekje voor jou zal er altijd zijn! Het geheim is onthuld en een wiegje gevuld. Rijtje voor geboorte; Mode kun je kopen, maar met 'style'wordt je geboren. Mijn geboorte is het begin van een heel gelukkig gezin. Nu ben ik geboren, kan ik papa ook gaan storen. Na 9 maanden wennen, ga ik nu de wereld verkennen! Soms komen dromen uit! Onze liefde kreeg handjes en voetjes. Onze jongste spruit is er eindelijk uit. Verwacht en toch verwonderd... Vol goede moed, treed ik de wereld tegemoet! Zo klein en nu al ons grootste bezit. Misschien zelf nog even op zoek naar Loesje, die hebben ook vaak leuke teksten!
Nog niet helemaal wat ik zoek, maar aan Loesje had ik nog niet gedacht. Zal eens kijken. Dank je wel voor het meedenken in ieder geval!
Die had ik inderdaad al eens ergens anders gezien, vond die op zich wel leuk, alleen wat groot. Het is helaas maar een klein kamertje. Maar die site, die kende ik nog niet! Staan erg leuke dingen tussen, dank je wel!
De afmeting op zich valt wel mee, maar ik bedoelde meer dat het wat veel woorden zijn, dus wat druk. Ik wil de sticker graag boven het bedje plakken, en hij mag in mijn gedachten wel breed, maar niet zo hoog zijn, snap je? haha Maar nogmaals, hele leuke site! Twijfel nu over een tekst, zo'n tak met uiltjes, of zo'n vliegtuig, die is ook wel erg stoer, haha.
Ik heb hem bij simply colors besteld, kun je ook zelf de grote bepalen. Wij hebben: stoer ondeugend lief