Matrasje wieg

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Schaapje05, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    We hebben een familie wiegje waar ik beeb de eerste periode graag in wil hebben bij ons op de kamer. Bij dochter gebruik gemaakt van het matrasje dat er nog bij zat maar die is inmiddels zo oud dat ik graag nieuw matrasje wil. Maar heb geen zin om 100 euro uit te geven voor matrasje waar ze misschien maar enkele weken tot max. paar maanden op slaapt.

Zag bij prenatal nu deze: Prenatal - slapen - Prenatal - Wieg matras recht antimosq 80x40x7 + recht

Zou dit een oké matrasje zijn of moet ik toch nog met wat dingen rekening houden en kiezen voor wat beters?

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Lijkt mij een prima matrasje voor een wieg.

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Wij hadden deze ook aangeschaft voor het wiegje van mijn zoontje, maar er komt best snel een lig-kuil in (sorry weet even niet hoe je dat precies noemt)Dus je moet hem regelmatig keren. Weet niet of meerdere deze ervaring hebben? Verder heeft hij er altijd lekker in geslapen hoor!

Voor het ledikantje hebben wij toen een matrasje bij de babydump gehaald (abz matras polyether) ook niet duur maar deze vinden wij wel beter. In dit matrasje geen lig-kuil

edit: Polyether SG25 Matrassen | Polyether/Schuim Matrassen | Baby-Dump deze bedoel ik

Deel Deze Pagina