Maxicosi 2waypearl bijna te klein. Wat nu? Wie weet er alles van?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door samarinde01, 30 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Zoon is bijna 4 jaar en over 2 cm is de stoel te klein.
    Hij zit in deze stoel achterwaarts bij opa en oma, die graag met hem op pad gaan. Vandaag hadden we het over welke stoel ze straks moeten aanschaffen. Ze rijden luxe, Renault Espace, dus aan ruimte of veiligheid geen gebrek.

Ze kennen mijn 'radicale' ;) denkwijze in langdurig achterwaarts laten meerijden van kinderen. En daarom hebben ze destijds uit eigen keuze zo'n mooie luxe stoel gekocht. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het veiliger is, maar ik was wel gevoelig voor hun argument wb de luxe van hun auto. Het is echt een soort tank wb veiligheid en er zit zelfs een snufje aan die de auto laat remmen als je te dichtbij je voorligger komt.

Dus stel, ik zou kiezen voor een voorwaartse stoel als opvolger, wat is dan veilig?

Onze eigen stoel: Axkid kidzone gaat nog jaren mee, dus daar hebben we dan wel weer geluk mee!

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    @Kusjesmama, volgens mij heb je mij destijds met succes geadviseerd in achterwaartse stoelen. Ben je nog actief op zwangerschapspagina? Ik hoop het, want ben benieuwd naar jou idee wb mijn vraag!

Deel Deze Pagina