Fietskar voor baby en dreumes?

Discussion in 'De babyuitzet' started by itakepictures, Jun 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Hoi! Twee maanden geleden is mijn 2e kind geboren en ik mis het sindsdien enorm om niet even met 2 kindjes op de fiets te kunnen stappen. Ik overweeg nu een fietskar aan te schaffen en ben mij aan het verdiepen, maar er is vrij veel met veel prijsverschil.. Is er hier iemand die ook een fietskar heeft, welke en hoe bevalt het? Is het voor een kleine baby ook fijn? Ik hoor het graag!

(Een bakfiets is geen optie :) )

2. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
    Ik zou er nog niet aan durven beginnen; zo'n kleintje hobbelt toch alle kanten op? Het nekje is volgens mij nog niet sterk genoeg om het aan te kunnen. Mij werd het in ieder geval door diverse mensen afgeraden..

3. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik heb op marktplaats een croozer kid for 2 gekocht. Daarbij ligt baby in een hangmatje en schudt het hoofd minder op en neer.
    Ik heb 'm nog niet gevraagd volgens mij wordt een fietskar tot 3 mnd afgeraden

4. Fizz

Fizz Niet meer actief

Wij hebben de Yepp duo met babyschaal. Heel blij mee, kan ook als wandelwagen gebruikt worden. Gebruiken hem nu nog voor 1 kindje, want de ander is nog onderweg maar er is ruimte zat voor 2 kindjes en nog boodschappen achterin. Wij hebben geen auto dus doen alles lopend of op de fiets en dan is een fietskar echt een uitkomst! Kindjes zitten altijd droog en uit de wind. Inderdaad de eerste paar maanden niet fietsen met de baby i.v.m. het gehobbel. Dochter vindt het heerlijk in de fietskar en valt meestal al in slaap voordat we de straat uit zijn:)

Share This Page