slechte ervaring winkel gardo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door liz8376, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liz8376

liz8376 Nieuw lid

25 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, wij hadden een babykamer besteld bij gardo in breda.
    eenmaal thuis gekomen met de dozen zijn we begonnen met uitpakken ervan.
    Nou de ene beschadiging na het andere.verfresten, lijmresten,slecht gespoten waardoor je het hout door de hoogglans wit ziet, deukjes etc.
    echt enorm slecht.we zijn gestopt met uitpakken van de dozen en hebben gebeld met deze klacht.
    Nu worden we deze week gebeld door de fabrikant?!
    Ik weet niet wat deze gaat doen maar heb er weinig vertrouwen in. Tevens melde de vrouw van de winkel dat wij de eerste zijn met klachten! nou dit geloof ik niet.

word vervolg............

graag hoor ik als er mensen zijn die dit onderwerp willen volgen wat de uitkomst wordt.

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

wij hebben onze babykamer er ook gekocht en dat was prima in orde! Kan natuurlijk een keer gebeuren dat er een fabrieksfout is. Als het werkelijk zo is als jij zegt, krijg je gewoon een nieuwe lijkt me.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb wel vaker slechte dingen gehoord over die winkel. Slechte service enz. Zelf ben ik er nog nooit geweest sus een persoonlijke mening kan ik er niet over geven ik hoop voor je dat je klacht netjes word opgelost

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Dat is idd een fout van de fabrikant, vind het logisch dat die contact op neemt met jullie, de winkel heeft dit zo van de fabrikant ontvangen en kan hier niets aan doen. Als de fabrikant niet met een oplossing komt, neem ik aan dat de winkel jullie toch wel zal helpen. Ik denk dat het niets over de service van de winkel hoeft te zeggen hoor..

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    De winkel hoort dit met de fabrikant af te handelen, niet de klant. Zij horen gewoon hun spulletjes terug te kunnen brengen en bijvoorbeeld nieuwe weer mee te krijgen - of geld terug als ze niets op voorraad hebben oid.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dit ben ik niet met je eens hoor je koopt iets bij een winkel dus verwacht ik ook service van een winkel anders kun je het beter rechtstreeks bij de fabrikant kopen dan zou het ook goedkoper zijn. de winkel verdiend er ook aan dan mogen ze ook best service geven toch.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Dit is niet echt een fout van de gardo, maar van de fabrikant.
    Verder ben ik absoluut geen fan van de gardo, maar dat heeft andere redenen.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    maar hoort een winkel niet te controleren wat ze verzenden? Ik neem aan dat hun het ook binnen krijgen of gaat het rechtstreeks naar de klant..

9. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Wij hebben ook slechte ervaringen met Gardo Groningen.
    begin januari ook een babykamer besteld en eind juli zouden we onze baby verwachten dus ruim optijd besteld.
    We wisten dat er een behoorlijk lange levertijd op stond, maar we vonden alleen die babykamer mooi dus we vonden het acceptabel te wachten tot mei.
    De periode dat de babykamer binnen zou komen werden we gebeld dat er vertraging was en de babykamer eind juni zou komen! hier werd ik wel pissig van want het werd nu wel erg krap. Eind juni weer gebeld en ik dacht yes het is optijd binnen, maar nee hoor! de boot had vertraging waar de babykamer van geleverd zou worden en het zou nu halverwege juli worden! nouja nu een probleem dus want dat kon niet. We konden eerst wel een vervangende kamer krijgen, maar dit wilden we niet want iedereen wil vaak het kamertje wel even zien.Heb geëist dat ze het showroom model bij ons zouden brengen zodat we op z'n minst dezelfde kamer hadden staan hier. Uiteindelijk na veel gezeur voor elkaar gekregen. onze dochter is 3 juli geboren en onze eigen bestelde kamer was toen nog niet eens binnen. Op de uitgerekende datum 19 juli hebben we eindelijk de kamer ontvangen en na veel getouwtrek het voor elkaar gekregen dat ze hem gratis in elkaar gingen zetten voor ons. We vonden het zo'n rare manier van doen en er werd kil omgegaan met onze klacht. We vonden het wel zo relevant dat we een korting of iets anders tegemoet kregen. Eigenlijk was dit niet de bedoeling, maar we konden voor 150 euro gratis in de winkel iets uitzoeken. Dat was dan wel weer goed maar ik durf nooit meer wat te bestellen bij Gardo.

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Volgens mij hoeven ze dat niet te controleren, maar ze moeten 't dus gewoon wel zonder morren terug nemen want zij horen een deugdelijk product te leveren (dat is immers wat je ook denkt te kopen). Dat het vervolgens de fout van de fabrikant is, maakt voor de klant niets uit; dat is iets tussen de winkel en de fabrikant, als klant heb je daar niets mee te maken. Ze moeten dus met een goede oplossing komen, waarbij geldt dat ze in eerste instantie alsnog de meubels mogen leveren (binnen een redelijke termijn). Als dat niet kan, dan hoort TS haar geld terug te krijgen.

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Gardo Groningen is inmiddels gesloten en Gardo in Hilversum gaat ook dicht. De eigenaar is al 70 en heeft geprobeerd het te verkopen maar dat is niet gelukt. De overige winkels blijven trouwens wel open.

Nooit problemen gehad met Gardo verder, ben er altijd prima geholpen. (alleen jammer dat hun kortingen niet echt lekkere kortingen waren toen ze gingen sluiten... ;))

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    De winkel heeft toch ook contact opgenomen met de fabrikant hierover en die nemen toch vervolgens contact op voor een oplossing? Ok, de fabrikant kan het ook naar de winkel communiceren en die weer door naar de klant, maar ik snap niet waar de winkel in dit geval geen service verleend.. Als er geen oplossing met de fabrikant word gevonden en de winkel doet niks, dan word het een ander verhaal.

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zit er een Gardo in Breda?

14. winniethepoeh

we weten niet eens hoe het is gegaan? misschien heeft de winkel wel zelf contact met de fabrikant gehad, en heeft de fabrikant tegen de winkel gezegd dat ze zelf wel even met de klant contact opnemen. Misschien wil de fabrikant wel zelf snel de boel omruilen, zonder dat het via de winkel moet.
    Het het wel vaker meegemaakt dat een leverancier bij een klacht zelf contact opneemt met de klant. Heb bij een bouwmarkt gewerkt en dit gebeurde dus omdat het dan sneller ging.

*vind het wel raar dat ze alleen voor dit berichtje een account aanmaakt trouwens*

15. winniethepoeh

een winkel moet eerst in staat worden gesteld om het op te lossen, dit kan zijn door een showmodel te geven, of een andere te bestellen. Maar je krijgt bijna nergens meteen je geld terug als het niet op voorraad is. Bestellen valt onder klachtoplossing. Hoe lullig het ook is voor de klant.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zit net te kijken op de site van Gardo maar die heeft geen winkel in Breda???:(

17. winniethepoeh

nee. amersfoort. velserbroek en utrecht. vind het dus ook maar een vaag berichtje

18. liz8376

liz8376 Nieuw lid

25 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja sorry bedoelde Gardo in Utrecht.

Nou maandag zou ik gebeld worden maar gebeurde niet.
    Dus zelf gardo gebeld maar die vertelde mij dat ze dit niet gezegd hadden.Hun hadden deze week gezegd dachten ze.
    Ze hebben geen contact gehad met de fabriek maar zagen dat het in behandeling was dmv de comp.
    Nu moet de fabriek contact met ons opnemen om daarna een afspraak te maken met ons.
    Ze komen het inspecteren en dan krijgen we hopelijk een nieuwe.
    Ik ben wel hoogzwanger en hoop dat het snel geregeld is zodat de baby in zijn nieuwe bedje kan slapen.

19. liz8376

liz8376 Nieuw lid

25 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gardo Utrecht ipv breda

Deel Deze Pagina