mutsaerts parasol??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cornelia77, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    hi,
    ik heb de Mutsaerts Trans4mer van een vriending overgenomen (ongeveer 2 jaar oud nu). Alles zit erbij behalve een parasolletje.
    Nu is het geloof ik een wagen van Mutsy..maar de Mutsy heeft tegenwoordig een rond frame en op deze wagen zit een soort ovaal frame..
    Iemand ervaring met welke parasol hierop zou passen.. degene bij Prenatal wist het namelijk niet..en dat moest ik maar vanalles kopen en uitproberen..
    Dus ik hoop dat iemand hier daar ervaring mee heeft?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Op de trans4mer kan een parasol van de mutsy transporter die heeft het zelfde frame. En volgens mij kon er toen ook gewoon een standaard parasol op maar dat weet ik niet meer helemaal zeker. Konden ze het niet gewoon even voor je uit proberen wat er past daar bij de Prenatal, lijkt me een kleine moeite!

3. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    ik had de wagen niet bij me en in die winkel hadden ze ook niet veel moet ik zeggen, paar wagen en van een paar merken het parasolletje..

maarrr:D..ben toevallig vandaag iemand tegen gekomen met volgens mij dezelfde wagen en een parasolltje..!
    Zij had hem gewoon van de HEMA! Dus dat scheelt zo'n €30!
    Die ga ik van de week maar even halen en uitproberen:)..

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik weet niet of die hema parasol zo handig is.
    Er waren hier nogal wat meiden van het forum ontevreden over.

5. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    ach voor die paar maanden dat ik hem nodig hem (aug/sept..)
    er zal best verschil in zitten in de dure Mutsy parasol en die van de Hema..
    maar wel bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina