Ik kan een easybase uit 2009 overnemen van een vriendin. Maar er is inmiddels een opvolger van de easybase, de easybase 2. De maxicosi was gratis bij de kinderwagen en wordt volgende maand geleverd. Het is een maxicosi cabriofix, ik vermoed model 2011. Passen deze twee op elkaar? In de winkel konden ze me niet helpen, ze hadden geen idee wat het verschil was tussen de easybase en de easybase 2. Iemand ervaring?
Als ik me niet vergis zit het verschil hem meer in welk type voertuig je hebt. Of je auto een easy fix systeem heeft waar je je easy fix in kan klikken en type 2 is eentje die je met je gordel moet bevestigen.
Op de base van 2009 kan een maxi cosi cabriofix van 2011 of 2012. Op de easybase 1 kan alleen de cabriofix Op de easybase 2 kan de cabriofix maar daar past ook de Pebble op.
Heb je hier wat aan? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/252025-oude-easybase-maxicosi-pebble.html
Je haalt de Familyfix met isofix ( = die bevestigingspunten in de auto ) door de war met de Easybase die je met gordels vastzet.