Leuke gekleurde mouwloze rompers met mooie hals

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Laure80, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Ik ben op zoek naar leuke gekleurde rompers die bij de hals mooi sluiten.
    Onder veel kleding moet gewoon een leuk shirt gedragen worden (bijvoorbeeld onder blouse of onder shirt met wijde hals). Mijn zoontje zweet nogal snel, dus nu het mooie weer er aan komt vind ik een romper, met daarover nog 2 lager erg veel.
    Ik zoek daarom leuke gekleurde rompers (bijvoorbeeld donker blauw), liefst mouwloos, die een mooie hals hebben waardoor ik ze zichtbaar ergens onder kan dragen.
    Normaal koop ik de rompers altijd bij de hema, op zich mooie rompers die mooi blijven, maar vind de hals wat te wijd om zonder extra shirt onder een blouse te dragen.

Wie weet waar ze leuke gekleurde rompers verkopen die aan de hals mooi sluiten?

2. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb het zelfde met de rompers van de hema, ik weet niet hoe oud je zoontje is en welke maat hij heeft, maar ik vind de rompers van het Kruidvat erg fijn. Echt niet duur en leuk!! Maar goed mijn zoontje heeft pas maat 62/68 en ik weet niet of ze daar ook grotere hebben...

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Voor een mooie hals zweer ik bij de rompers van Petit Bateau. Wel wat duurder, maar zitten perfect. Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar mijn dochter zit nu wat langer in een maat en dan vind ik het het geld echt wel waard.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    petit bateau idd als je wat meer wilt uitgeven. Wat goedkoper vin dik hans textiel stretch ook mooi zitten in vele kleurtjes

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik ben ook erg tevreden over de stretchrompers van Hans Textiel (die van de Hema gaan ook wel, maar vaak is de juiste maat hier weer uitverkocht of de verkeerde kleur). Ik gebruik ze vooral omdat hij wasbare luiers draagt en hij wel wat extra rek kan gebruiken, zonder dat ik weer een maat groter moet kopen die slobbert.

6. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Mijn zoontje is 14 maanden, denk dat ik nieuwe rompers in maat 86 ga kopen.
    Petit beau zijn wat smal last ik pas ergens, klopt dat? Mijn zoontje is vrij stevig, dus weet niet of deze erg geschikt voor hem zijn.
    Had wat zitten googelen en kwam ook bij rainbowbabies terecht, weet iemand of dit fijne rompers met een mooie hals zijn?

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

little label zijn ook erg fijn En mouwloos te koop.
    Petit bateau vallen inderdaad wel smal en echt t-shirt achtig zijn ze ook niet. Ik vind ze niet mooi genoeg om als t-shirt te dragen onder iets, zijn licht qua kleur en stof.
    t-shirt rompers vind ik van de h&m ook erg fijn en mooi, maar dan heb je wel korte mouwen.

9. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ik vind de rompers van rainbowbabies echt geweldig. De hals sluit door de drukknopen goed aan. Ze vallen alleen wel groot en het verschil tussen de maten is ook vrij groot (net als bij hema etc.)
    Maar kwaliteit is super.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    De mouwloze van prenatal sluiten mooi om de hals en idd petitbateau.

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb veel olilly rompers maar ik denk dat die te fleurig zijn voor een jongen... die sluiten goed aan op de kleding maar daar heb je dan niks aan... ik vind rompers juist heel lelijk staan omdat je vaak de rand ervan boven de kleding ziet.. en om er dan met dit weer ook nog een shirtje onder te doen vind ik te warm... dus vandaar de olilly rompers... wel prijzig maar als je slim bent koop je ze in de sale...
    en bij de prenatal hebben ze ook fijne rompers... en van villa hap...

12. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Heeft prenatal ook (effen) rompers in leuke kleuren?

13. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Niemand die mij kan vertellen of prenatal ook rompers in leuke kleuren heeft of dat ik beter bij rainbowbabies terecht kan?

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb voor je gekeken op de site en zo te zien hebben ze deze wel bij de prenatal. Ken zelf alleen de rompers met print.

Zou dus eens gaan kijken daar! :D

15. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Had zelf al gekeken, maar kwam niet veel leuke kleuren op de site tegen (effen).

16. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier ook de romper van petit bateau of de prenatal, deze vallen allebei wel vrij smal (gelukkig voor mij, maar als je een wat voller kindje hebt misschien niet echt handig)
    Rompers van rainbowbabies vind ik ook erg mooi, kleur blijft goed en ook de vorm. Alleen vind ik deze een beetje te wijd.

17. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Zitten die van rainbowbabies bij de hals ook mooi strak zodat ik ze onder bijvoorbeeld een blouse of shirt kan dragen?

Ik heb bij prenatal zowel in de winkel als in de webshop gekeken, maar geen mooie kleuren (zoek o.a. donker blauw en rood)met mooie hals.

18. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Wij hebben de hele winter bijna de rompers met lange mouw van RBB gebruikt onder blouse, trui, t-shirt lange mouw. Dat ging allemaal prima. Zag je niet weer, of juist wel, als dat de bedoeling was. Door de kleuren kun je ze heel goed in het outfit zelf gebruiken (mouwen van de blouse opgekruld). Ik vind het hele fijne rompers en heb ze nu ook in 74/80 in de kast liggen. Zijn alleen wel vrij groot en daarom ook van de hema nog een paar 74/80. Die vallen wat kleiner uit.

19. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Zag vandaag bij een Prental warenhuis, dus geen stadswinkel, gekleurde rompers voor jongens met een mooie hals.

20. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    simply colors rompers, top!

Deel Deze Pagina