En dan bedoel ik niet het merk "HIP" of "STOER", maar wij houden niet van het snoezige babybehang. Dus het liefst willen we behang in de kleur lime-groen/turquoise. Nu zoeken we best wat af en wie weet weten jullie een winkel waar we misschien nog kunnen slagen? Ik lees graag reacties! Groetjes Claire
Waar woon je ongeveer? Ik ben zelf geslaagd in Zoetermeer wat ze niet in de winkel hebben liggen, hebben ze in boeken staan en is dus te bestellen Zoetermeerse Behanghal: 3.000 behang dessins op voorraad! als het daar niet lukt, lukt het nergens hihi
Hoi hoi! Ik woon in Limburg, maar overweeg wel om langs Zoetermeer te rijden! Bedankt voor de tips! Groetjes Claire
zie nu pas dat ik je post niet goed gelezen heb.. en dat je juist niet hip of stoer wilt... sorry!!!!
behang.nl of kinderbehang.nl (je moet ff googlen, mijn explorer doet het neit goed) Wij hebben behang van het merk "onszelf"....Erg stoer! maar ook de gamma/praxis heeft hele leuke dingen..... En decokay of decorette een keer babyboeken bekijken!! KEUS ZAT!! ( dat is het probleem ook eigenlijk)