Hier ook problemen gehad met de hoofdsteun. Deze al snel eruit gehaald en het probleem was over. Je kindje heeft dan ruimte om het hoofd te draaien. Mijn kindje vind het fijn om iets het hoofd schuin te hebben. Wat niet kon met verkleiner erin
alles eruit en handdoekje onder de billen? minder diep dan zonder dat verkleinstuk,wat minder zitgevoel
Heerlijke foto ja zo'n blije baby in een maxicosi haha! En dan ook lekker met van die blote beentje. Alle ruimte om heerlijk te bewegen. Handddoekje is misschien ook wel slim. Dan liggen ze beentjes iets minder omhoog. Het is ook net alsof hij er als een v-tje inligt. Morgen proberen: hoofdsteun vervangen door hydrofielrol, en handdoekje onder de billen. Aan het handvat hangt al een speeltje je moet toch wat ...
Hoi, wij hebben de pebble. Het is een heel fijn zitje maar onze man vindt het soms ook niet fijn om erin te zitten. Ik heb het idee dat dat is omdat hij dat vast zit en dat het niet zo zeer met het stoeltje te maken heeft. Ik weet niet of je er iets aan hebt. Maar het is zonde om een dure stoel te kopen als dat het probleem niet blijkt te zijn. Heb je iemand die je kent de pebble dat je het even kan testen?
Ik weet niet of het al gezegd is maar bij de anwb test zag ik dus een mand waar de baby liggend wordt vervoerd en dat deze ook zeer veilig is.. misschien kun je daar eens naar kijken.. mc was hier ook geen succes.. bij volgende beebje ga ik zeker een andere nemen en misschien wel de liggende variant!! Zon rare houding in de mc! In het ziekenhuis toen ik mijn zoon mee moest nemem naar huis zat ik tw prutsen.. het zag er zo oncomfortabel uit.. heb nog gevraagd of hij wel goed zat
Gister toevallig maxicosi geprobeert gewone wat je heb. Zelf hebven wij pebble met fix. Ze vond die mc ook niets. Maar pebble gaat beter maar die normale is echt een soort bak. Ik zou juist advieseren om inzet en hoofdsteun gebruiken. Het ligt niet aan mc maar aan je kind. Mijne is ook zo maar als miet gaat ze gewoon. Speen knuffel speeltjes boven en huilen dan huilen kan ik niets aandoen. Ga zoiezo nooit verweg of vaak. En zorg dat ik wegga als moet cer dat het tijd is waneer ze moet duitje doen. En als het kort is in stad dan moet het maar zo. Eerste 7-8mnd kon ze niet eens 5 min erin. Nu veel beter.