duowagens

Discussion in 'De babyuitzet' started by Mandy84, Jun 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mandy84

Mandy84 Actief lid

Oct 5, 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Wanneer ons 2e kindje geboren zal worden zal de eerste ongeveer 1 jr en 7 mnd zijn. Aangezien ik veel wandel met de kinderwagen (mutsy igo waar ik zeer tevreden over ben), zal ik toch aan een duowagen moeten. Graag ieders mening, advies, positieve en negatieve ervaringen!
    Alvast bedankt!

Groetjes mandy

2. 1548

1548 Niet meer actief

Ik kan je de Donkey aanraden, super fijne wagen! Hij is duur, maar zijn geld waard (vind ik). Ze staan ook steeds meer op marktplaats.

3. linthee

linthee Actief lid

Jun 28, 2014
    157
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee!
    Wanneer ons tweede kindje geboren zal worden, zal onze oudste 1 jaar en 5 maanden zijn.
    We hebben nu een stokke trailz waar we heel blij mee zijn maar ik denk dat ook wij een duwwagen zullen moeten gaan aanschaffen..
    Dus lees grasg even mee..

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,058
    113
    Wij hebben een phil en teds promenade.
    Ik vind hem ideaal :)

5. bien86

bien86 Actief lid

Nov 8, 2012
    156
    15
    18
    Hier de easywalker duo. Mooi licht en makkelijk te besturen met 1 hand! bij ons zit er 1 jaar en 6mnd tussen.
    Ook qua breedte ideaal, kan in de winkel gewoon overal langs. Dit is een duowagen naast elkaar.
    Makkelijk in te klappen. Inderdaad ook niet de goedkoopste, maar goed speuren op marktplaats kan ook een mooie goed onderhouden wagen opleveren voor een betaalbare prijs.

Succes met je zoektocht!

NB; voor onze 1e hadden wij een Mutsy evo waar wij uiteraard ook zeer tevreden over zijn.
    Wij hebben deze wel bewaard. (duowagen easywalker 2e hands aangeschaft wat er als nieuw uitziet!!) deze gebruiken we niet jaren... uiteindelijk als onze 1e goed loopt kan hij op een plankje staan of op kidzit zitten achter de mutsy evo.
    Dan kunnen we wellicht de easywalker weer verkopen..

6. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Zelfde schuitje hier.
    Wij hebben nu de Bugaboo Cameleon en ik overweeg de Donkey.
    Is de Donkey niet te smal voor peuters? De Cameleon is namelijk prima, maar als ik zie dat de Donkey niet heel veel breder is... Ons oudste is best breed gebouwd, dus vooral toen hij in de reiswieg lag was dit op het laatst nog net niet krap. Heb je dat niet met de Donkey?!

7. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Hier de topmark duowagen. Ik vind hem erg fijn! En voor een mooie prijs ook. Zonde van me oude wagen, maar goed, met deze prijs is er overheen te komen!

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    heb een kees duo (achter elkaar)
    lekker stabiel, vering in de wielbasis, groot mandje
    hoe het in praktijk is weet ik niet, maar heb hele hoge verwachtingen. gewoon 2e hands gekocht

9. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Ook hier een topmark wagen. Ze zitten dan achterelkaar. Ik vind het ideaal. Snel in elkaar geklapt en verhouding gewijs neemt hij niet zo veel ruimte in

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben de donkey en ben er intens gelukkig mee! Je kan er alles mee (zitjes naar je toe/van je af/of allebei een andere kant op) klein op te vouwen, rijdt heel soepel etc. Zitjes zijn ook niet extreem smal. Heb er laatst een kindje van 5 in gezet en dat paste nog prima.

Heb zelf negatieve ervaringen met de Phill en Teds, vond dat evht een rot wagen.

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier ook de donkey, super fijne wagen, gaat nu al 4 jaar mee. Straks voor de derde. Vind hem ook superhandig als mono met boodschappenmand :) en duo kan ook prima. mijn zoon van 4 zit er ook nog wel eens in als ze ineens van plek willen ruilen. Past allemaal prima! En blijft zijn geld goed waard, ook als je hem straks wil verkopen.

12. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

Jul 21, 2012
    2,289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tot wanneer zijn jullie van plan nog een kinderwagen te gebruiken? Als alles goed gaat komt de tweede net voor de oudste zijn 2de verjaardag maar ik wilde eigenlijk geen duowagen meer kopen. Wij gebruiken de kinderwagen erg weinig, ik kan me de laatste keer niet meer herinneren.

13. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hier besloten geen duowagen te kopen. Dochter zit al bijna een half jaar niet meer in de Bugaboo, loopt veel liever. Grotere afstanden doen we met de bakfiets, dus straks met baby erbij ook.

Wij vonden het zonde van het geld. Maar ik kan me voorstellen dat het anders is als je kindje minder ver loopt.

14. G83

G83 Bekend lid

Dec 29, 2014
    524
    3
    18
    Mijn dochter wordt volgende maand 2 als haar zusje wordt geboren. Ik heb een avc zoom aangeschaft omdat mijn dochter voor de andere wagens nu al wat aan de lange kant is. Heb je een wat langer of voller kind als gemiddeld, ga dan echt wven passen.

15. annelie566

annelie566 Niet meer actief

De bugaboo donkey :) heel fijn.

16. TopperD

TopperD Bekend lid

Jun 9, 2015
    779
    156
    43
    Wij hadden de P&T Explorer. Ontzettend fijne wagen, veel plezier van gehad.

17. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Phil en teds vind ik een prima wagen, Donkey (als je het geld er voor over hebt) is wel velen malen luxer/fijner in gebruik.

18. Von86

Von86 Lid

Jul 8, 2012
    80
    0
    6
    Verpleegkundige
    Wij hebben de Joolz Geo duo gekocht, deze wordt volgende week geleverd.
    Onze dochter is 2 jaar en 3 maanden als onze 2de komt, maar aangezien we een hond hebben en veel langere stukken lopen en ik veel lopend doe, vindt ik het toch wel fijn als onze dochter nog wel eens in de wagen kan zitten. ze slaapt er zelfs nog regelmatig in!

Het fijne van deze wagen vindt ik dat je hem ook voor 1 kindje kunt gebruiken in de mono versie, en het een compacte wagen is daar de kindjes boven elkaar zitten ipv langs elkaar.
    Ook het peuterzitje was wat groter dan normaal, waardoor onze dochter er nog best goed in paste.

Wel prijzig, maar als je de wagen vele gebruikt dan is het wel een goede aankoop denk ik!

19. Mandy84

Mandy84 Actief lid

Oct 5, 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat veel reacties, dank jullie wel! Ga de komende tijd marktplaats eens in de gaten houden..

20. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

Oct 9, 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wij Hadden de joolz geo in huis, maar vonden dat toch niets. Zoontje werd gillend gek in het onderste zitje dus wil dat de volgende straks ook niet aandoen.

Paar dagen geleden heb ik de bugaboo donkey besteld, kost veel geld maar je kan hem ook weer voor veel verkopen! Krijg hem pas over 5 weken dus nog geen idee hoe hij dagelijks in gebruik is.

Share This Page