Maxicosi kenners hier? Kan dit er af?

Discussion in 'De babyuitzet' started by ikkemijik, Sep 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

Mar 22, 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren heb ik een erg leuke hoes voor de maxicosi gekocht van Dimee en probeer hem er nu om te peuteren. Ik krijg hem echter niet om dit stukje heen (geen van beide kanten)

Weet iemand hier of je dat grote ding om de knop heen eraf kan halen zonder hem te slopen? Heb al wel voorzichtig geprobeerd, wilde nog niet lukken en durf ook niet door te zetten

Attached Files:

2. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

Mar 24, 2015
    177
    42
    28
    Volgens mij kunnen die er niet af nee.
    Vond het toen ik de originele hoes had gewassen idd ook een heel gepeuter om hem er weer om te krijgen, vooral bij de knoppen. (en die hoorde er toch echt opgewoon omheen te passen)
    Ben geloof ik uiteindelijk maar gefrustreerd gestopt na al het geklungel en in mijn mans handen geduwd met "hier! los jij maar op!"
    Die kreeg hem er wel om.

3. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

Mar 22, 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, heb inmiddels gevonden dat dat ding met een schroef vast zit. In theorie zou hij er af kunnen, maar de schroef zit op zo'n rotplek dat ik er nooit bij kom en als ik er al bij kom wordt het een drama om hem weer vast te zetten.....

Kom met de hoes niet verder dan dit, snap het echt niet. De hoes is namelijk voor de cabriofix en dit is de cabriofix. Ook zie ik op de site van Dimee dat ze er gewoon om heen zitten op de foto's

Attached Files:

4. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

Mar 24, 2015
    177
    42
    28
    Wel een hele leuke hoes!

5. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

Mar 22, 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx! En meer dan de helft goedkoper dan hij normaal is met alles er bij :D
    Ik begin ook al gefrustreerd te raken, helaas geen man, dus kan het niet afgeven.

Dimee zit hier een halfuurtje rijden vandaan, desnoods ga ik er heen zodat zij hem er om kunnen doen hahahaha

6. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

Mar 22, 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is gelukt!!!
    Kreeg van de verkoper van de hoes de tip om hem er met de achterkant van een gebaksvorkje oid overheen te wippen :)

Share This Page