mij is verteld dat als er de kruin er boven uit komt dit ook niet goed is. ik kan me voorstellen dat zodra je een botsing krijgt er dus een klap op de kruin plaats vind en dit ook niet goed kan zijn..
Ben even aan het terugzoeken geweest en hij scoort een 5,6, dus niet het meest veilige stoeltje, maar ik denk dat je dan moet kijken naar de risico's van het voor en achterwaarts vervoeren in combinatie met de mindere punten van het stoeltje en dan moet gaan overwegen wat het verstandigst is.
kan zo wezen dat alles weer veranderd is hoor, maar zo te lezen geeft de kleine van ts goed aan het zelf niet meer prettig te vinden.
Dat is dan weer het voordeel van de familyfix, als het plat liggen echt een drama wordt, dan kun je hem rechterop zetten. Dus dan zitten ze nog in de mc en achterwaarts maar niet meer plat, ideaal! Maar mij is altijd verteld op diverse plekken dat het echt de kruin toto de bovenkant is blij de 0+ stoel, bij andere stoelen de oren.
Nee precies. mijn mening is ook overstappen. naast het feit dat hij het niet prettig vind kan t ook niet veilig zijn in een te kleine maxicosi
Welke soort/type maxi cosi heb je? Er zit best veel verschil in de lengte van de rugleuning per type. Even uit m'n hoofd is van het merk Maxi Cosi zelf de Pebble het grootst/ruimst. Je zou via marktplaats een tweedehands Pebble kunnen overnemen voor de maanden ter overbrugging naar een groep 1 stoel? Dit als je een achterwaartse stoel kopen te prijzig vind.